• 059

    Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

    Haft 2 st MA (dec 2011 och aug 2012) och blev ingen bebis nu i oktober, hade hoppats på bebis i juli 2013. Nu satsar jag på bebis till i augusti 2013 istället.

    Fick mens idag (29/10), beräknad ÄL ungefär 10-12/11.

    Välkomna in ni som också satsar på bebis till augusti 2013!!


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-29 11:20
    Förtydligande: Skrev lite rörligt såg jag. Vill alltså tillverka bebis asap, och att den kommer ut i augusti 2013, färdigbakad och klar. :D

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-20 10:04
    Fick GRAVID på digitalt test 20/11 2012. Håller nu alla tummar och tår att det håller hela vägen denna gång!
  • Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!
  • Rödblå

    Hej! Hoppar in här såklart, så får vi fortsätta kämpa. Jag har sån grym mensvärk idag och blöder mycket. Men det är det normala för mig så jag ät trots allt rätt nöjd. Det här är första mensen efter mitt MA som faktiskt känns normal. De andra har varit så konstiga och långdragna och korta cykler och ingen mensvärk och jag har börjat misstänka att jag inte haft nån ägglossning förrän den här cykeln. Därför känns det mer som om jag är på banan igen efter mitt MA.

    Nu blir det augusti-bäbis! :D

    Äl 11-13 november.


    Älskade S född aug -10 och MA aug -12
  • idape

    Hej!

    Jag hoppar oxå in här med er då jag fick missfall igår i v 8.Gråter Var jättetungt.
    Men nu tar vi nya tag och satsar på att köra igen vid nästa ägglossning. Blev ändå gravid på andra försöket.
    Känns skönt om vi kan stödja varandra!

    Kram på er! 

  • 059

    Välkommen idape!!! Beklagar missfallet!! Det som är skönt med denna tråd, och liknande, är att vi alla har haft missfall och vet hur det är. :(

    Idag kom mensen igång med full kraft (AJ!). Blir fortfarande förvånad hur stor skillnad det är att ha "mens" med p-piller och mens au naturelle. *s* Värsta störtbloden ju och så ont!! Har svaga minnen av detta som mitt 15-åriga jag. Men nu hoppas vi på bebis och att detta är sista mensen på länge!! :)

  • Rödblå

    059, jag blöder också helt otroligt mycket. Men som du sa, nu får det vara sista gången på länge! :D

    Beklagar Idape, är det första barnet eller har du sen innan?


    Älskade S född aug -10 och MA aug -12
  • natalie72

    Hoppar vidare och in här också! Vi får fortsätta jakten på ett plus....Mensen slut igår (blöder också massor efter mitt MA tycker jag) så nu blir det till att vänta på ÄL....

  • Filifjonkan03

    Hoppar in här också. Fick ett ma i augusti. Har haft en mens sen dess och väntar på att den ska komma i dagarna igen. Lite osäker då jag verkar ha fem veckor mellan menstruationen istället för fyra.

  • isa isa

    Hejsan! Hopas det är ok att jag smyger in i denna tråd=). Jag fick mf i v 6 för ca 2 veckor sen. Har inga barn sen tidigare men hoppas verkligen att det kommer gå vägen med en ny graviditet framöver. Känns som att jag mest går och väntar på att mensen ska komma tebax. Under tiden tycker jag mig springa på gravida kvinnor överallt. Ödets ironi kanske.

  • Kaja78

    Hej, jag fick ju heller inget oktoberplus så jag hänger på här. Har kännt molande (inte direkt värk, men det känns nåt iallafall) i flera dagar. Jag vet ju inte om eller när jag haft ÄL men det är tre veckor sen jag hade mens. Känner tyvärr inga andra graviditetssymptom. Har iallafall bestämt att om jag inte fått mens innan nästa helg (10 nov) så ska jag testa. Vi ska på fest då så det kan ju vara bra att veta...

    träffade för övrigt två kompisar i måndags och den ena var gravid, beräknat datum i april. Vi skulle haft i mars om det inte blivit MF :( 

    kram på er alla! 

  • underbart90

    Hej.

    Hoppar in här också.
    Försökte bli gravid i oktober men de ville sig inte. Men de är bara på det igen :)
    Jag har i alla fall ett barn sen innan :), född i juli 2011 :D

     


    Beräknad icke-mens 20/11-12
  • Elalela

    Här hoppar jag in!
    Fick missfall i v 6 i söndags. Den 4/11.
    Har en dotter på 2 år sedan innan.

    Innan jag fick min dotter så hade jag oxå två tidiga missfall.

    Denna gången blev inte testen starkare på nästan en vecka så jag var förberedd på att börja blöda.

    Jag vill ha augusti bebis!!!!!

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!