• SRydberg

    Hur är ni klädda när ni är ensamma?

    Jag och min sambo diskuterade det igår, vi ramlade in på det av olika anledningar. Min sambo går gärna naken när vi är själva hemma. Max underkläder på sig. Jag brukar sätta på mig finare underkläder och gå runt i, men även jag kan vara naken ibland. Kolla på film/TV på kvällarna blir så mycket bättre med lite hudkontakt!

    Hur gör ni andra par? Våra kompisar igår som kom över sa att dom har på sig mjukisbyxor och går absolut inte nakna. Kan vara kul och veta hur andra gör Skrattande

    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Hur är ni klädda när ni är ensamma?
  • Mio

    Haha jag hade tydligen "fel" när jag röstade! Får rösta på underkläder nästa gång då så att jag får det rätt! ;)

  • maaammaaa

    Jag har svarta craft träningsbyxor, bekväma underbrallor, en svart collegetröja med röd dekor och luva, svarta strumpor, svarta kortskaftade yllestrumpor. Jag lade på en extralång svart stickad kofta med luva för jag vädrar in frisk kylig luft. Sommartid har jag ofta någon blommig sommarklänning.

  • maaammaaa

    Du borde skriva nytt inlägg på omröstning inte på quiz. Som det ser ut nu så har jag fel kläder och borde gå i endast underkläder. ok, alla gör sina tabbar.

  • Essie

    Med tanke på att vi har JÄTTEFÖNSTER i hela lägenheten så passar det sig inte riktigt att gå omkring näck eller ens i underkläder -tyvärr. Så här kör vi ofta samma som "in public" eller mjukisar.

  • Fia 28

    Mjukiskläder eller vanliga kläder. Skulle aldrig gå runt naken hemma, och det skulle heller inte vara så uppskattat av våra grannar. 

  • zooägaren

    Det beror på vad vi gör, ska göra och har gjort. Jag går ofta i linne och trosor, eller långkallingar och linne beroende på temperatur..

    På sommaren har jag väl alltmest samma kläder hemma som ute bland folk..klänning.

    På vintern har jag oftast strumpbyxor och klänning eller kjol och ett linne..en kofta på om jag fryser... men det är sällan jag går klädd så om jag bara ska vara hemma..

    Maken har oftast samma kläder hemma som han har ute bland folk. Skjorta och jeans.. är han på riktigt slapparhumör brukar det bli pyjamasbyxor och en t-shirt


    Jag är hård , men ärlig!
Svar på tråden Hur är ni klädda när ni är ensamma?