• Almis11

Blev slagen av min pojkvän idag.

Anonym skrev 2012-10-29 19:37:12 följande:
    När jag och min sambo bråkat har det hänt att han gett mig en örfil. Han är ingen kvinnomisshandlare för det. Det har bara varit bråk som gått överstyr. Jag har även gjort samma mot han. Nu är det längesen det hände, men vi pratade igenom det när det hänt och bett varandra om ursäkt.

ALLA som slår en gång blir inte galna misshandlare. Man kan faktiskt göra misstag i stundens hetta.

MEN det är ingen sund relation ni lever i, förmodligen är ni två lika knäppa - skit förtjänar skit.
    Bara för det behöver du inte försöka få andra att leva så - för det är fan ta mig inte normalt. 
  • Almis11
    Anonym skrev 2012-10-29 19:47:14 följande:
    Tragiskt att man kan uttala sig som om några man aldrig träffat. Vi har en helt vanlig relation och är båda lyckliga och normala. Vår vardag består inte av bråk, vår vardag är fylla av skratt och kärlek. Men som i dom flesta förhållanden kan man ibland bli ovänner. Världens går inte under för det.

haha ja men fortsätt du intala dig det, räknade inte med att du skulle kunna tänka klart faktiskt.
    Men att påstå att det är en normal relation när ni slår varandra.. nej, jävligt fel har du.  
  • Almis11
    Anonym skrev 2012-10-29 19:50:44 följande:
    wow du är verkligen patetisk. Jag har bättre för mig än att sitta och tjafsa med dig över fl.

hahah oj, sved det att jag hade rätt? Ja stackare =)
Svar på tråden Blev slagen av min pojkvän idag.