Inlägg från: lizetted |Visa alla inlägg
  • lizetted

Nessebar, Bulgarien

Hej där! 
    Jag tänkte passa på att höra med er medlemmar här på Familjeliv vad ni har för erfarenheter av Bulgarien då jag precis bokat en All Inclusive till mig och min sambo i maj 2013! 

1. Vad får man inte missa att besöka och hur tar man sig lättast dit?
    2. Finns det några riktigt bra restauranger - gärna så man slipper McDonalds och liknande? Vet ni om det finns någon restaurang som serverar glutenfri mat?
    3. Hur ser det ut med SPA'n därnere, är väldigt intresserad av massage, manikyr och pedikyr! Dyrt, billigt, bra/dåliga ställen?
    4. Shoppingen - vilka små guldfynd bör jag inte missa?

Tack på förhand, och ni får väldigt gärna "varna" om det är något man bör se upp extra med!

• Svar på tråden Nessebar, Bulgarien
  • lizetted

Supertack allihop! Skönt att man får lite bra feedback - de flesta säger att Bulgarien inte alls är värt att åka till men Nessebar föll mig i smaken och jag hoppas att vi ska hitta någon bra restaurang - annars får vi äta på steakhousen som någon nämnde och det är ju inte fy skam det heller!  

• lizetted
    fiamiaria skrev 2013-04-26 21:30:01 följande:
    Bara nyfiken:

Ingår inte alla målen i All Inclucive då du letar restauranger, eller varför bokar man AI om man ändå vill äta ute?
    Jo självklart gör det det, men då vi gärna äter ute nån gång (och därmed inte hinner med att pröva oss fram bland restaurangerna) så kom frågan upp  
Svar på tråden Nessebar, Bulgarien