• Anonym

Julklapps tips mottages mer än gärna! Inte köpt en enda julklapp än!!

Kan börja med och säga att det egentligen inte är hemligt, men väljer att vara anonym för att dem jag ska köpa julklappar åt hänger också här :)

Nu är det så att jag önskar julklappstips av er! Jag har totalt kört fast och har än inte köpt en enda julklapp.

Dom jag först och främst ska köpa till är min pappa, min mamma, min syster samt min lillebror och så klart min sambo.

Min lillebror på 14 år spelar hockey, väldigt sport/hockey intresserad. Förra året köpte jag hans favvo lags almanacka, laguppställningen, a-finish på laget samt godis.

Min lillasyster 22 år - bor i egen lägenhet tillsammans med sin sambo.

Min mamma & min pappa - Förra året gav jag min pappa kläder (som varje år typ) förra året fick mamma "mys tofflor" sådana man har på sig inomhus, hårvårdsprodukt samt ljuslykta.

Min sambo, fått diverse saker genom åren. Presentkort på olika klädaffärer, presentkort på massage, kläder och underkläder, rakapparat m.m men vad ska min käraste få i år då?

Tyvärr har jag dock inte den bästa ekonomin man kan ha (arbetslös)
    Så vi kan säga så här om priser:
    Syster max 350 kr
    Bror max 350kr
    Pappa max 500kr
    Mamma max 500kr
    Sambo max 2500kr
    Skulle något av ert tips bli en aning dyrare är det Ok, man får väl isåfall dra ner på annat..

JAG UPPSKATTAR MER ÄN GÄRNA, ALLA TIPS!!!! <3

• Svar på tråden Julklapps tips mottages mer än gärna! Inte köpt en enda julklapp än!!
  • Anna74a

Jag upplever att föräldrar som har allting uppskattar en korg med div saker såsom.
    Delikatesser,ngt fint vin,ngn bra bok eller lyxiga tidningar, väl utvald musik som de gillar, en skön hudkräm osv.

Det kan ju också vara kul att få en prenumeration på en tidning som man gillar men inte unnar sig.

• Anonym (december)

Oj, vad tidigt att börja planera julklappar redan nu.

• ems87
    Anonym (december) skrev 2012-10-31 08:44:50 följande:
    Oj, vad tidigt att börja planera julklappar redan nu.
    Jaså? Jag är nästan färdig, har bara två julklappar kvar att köpa och de väntar jag med Tomte Jag blir inte pank i december och kan spendera månaden med mysiga kvällar, pyssel och bakning och annat. Utan stress!
  • Anonym (december)
    ems87 skrev 2012-10-31 08:48:15 följande:
    Jaså? Jag är nästan färdig, har bara två julklappar kvar att köpa och de väntar jag med Tomte Jag blir inte pank i december och kan spendera månaden med mysiga kvällar, pyssel och bakning och annat. Utan stress!
    Oj, jag stressa aldrig till jul. Fixar alla klappar en lördag eller söndag i december. Angående pengar så lägger jag undan varje månad för att ha i december.
  • ems87
    Anonym (december) skrev 2012-10-31 09:23:14 följande:
    Oj, jag stressa aldrig till jul. Fixar alla klappar en lördag eller söndag i december. Angående pengar så lägger jag undan varje månad för att ha i december.
    Ja, alla funkar olika Glad fast den största anledningen till att jag börjar tidigt är att jag inte kan låta bli. Det är så roligt med julklappar tycker jag. Sen att den närmaste familjen består av 20 personer är en annan anledning Tungan ute
  • Anonym (december)
    ems87 skrev 2012-10-31 09:38:35 följande:
    Ja, alla funkar olika Glad fast den största anledningen till att jag börjar tidigt är att jag inte kan låta bli. Det är så roligt med julklappar tycker jag. Sen att den närmaste familjen består av 20 personer är en annan anledning Tungan ute
    Ja, då förstår jag att du har lite att fixa Glad  Jag är inte så glad att springa i affärer, och vi ger bara julklappar till barnens kusiner upp till 20 år, så det är inte så många kvar nu som det ska köpas till.

• Qarina
    ems87 skrev 2012-10-31 08:48:15 följande:

Smart! Skål
  • mamman02030405

Hej! 

Min son och min dotter har önskat sig Nike Air Jordan skor, så jag sökte runt lite på google och instagram. Hittade en Instagram sida som hette "southsoles.se" som sålde Jordans för både tjejer och killar. Har fått hem mina grejer och är väldigt nöjd, allt var äkta! 

Vet att många ungdomar söker Jordans men det är ganska svårt att få tag på, så ett bra tips är att kolla denna sida

Svar på tråden Julklapps tips mottages mer än gärna! Inte köpt en enda julklapp än!!