• Anonym (Galen)

Vilken fantasi använder du dig av när du onanerar?

Ja, precis som det låter.

Själv är det oftast tankar på en vännina till min fru. Finns två som jag fantiserar om. En som jag knullar bakifrån och en som jag tar i missionären och på diskbänken.

Sjukt va? =)

• Svar på tråden Vilken fantasi använder du dig av när du onanerar?
  • Anonym
    Anonym (Horan) skrev 2012-11-02 19:43:02 följande:
    Flera män samtidigt och en äcklig fet medelålders gubbe som betalar mig för sex. Precis när han ska komma fantiserar jag att han säger "jag kommer i dig, jag betalar extra!" Jg protesterar och frågar var kondomen är , han håller fast mig och säger "det är snart över lilla gumman" så kommer jag. Ena har jag använt mig av i flera år. Den funkar alltid. Jag kanske har någon störning :) är en ordentlig tjej eg...

Nu fick jag en fantasi, det är att min tjej är den du beskriver här (dvs dig)

Jag kanske har en störning med då. ;)
  • Anonym
    Anonym (Galen) skrev 2012-10-31 14:32:30 följande:
    Ja, precis som det låter.

Själv är det oftast tankar på en vännina till min fru. Finns två som jag fantiserar om. En som jag knullar bakifrån och en som jag tar i missionären och på diskbänken.

Sjukt va? =)
    Ibland, att jag knullar en ung fin tjej i alla hål
  • Ovidius

Attraktiva kvinnor som jag har avvisat. Jag fantiserar om hur det skulle ha gått till om jag hade gått hela vägen.

• Ovidius
    Anonym (boris) skrev 2012-11-02 19:23:37 följande:
    fantiserar alltid om samma sak. Att min fru blir rejält knullad av en skitsnygg man med mycket större kuk än jag har. Till fantasin om hennes stön, bröl och ylande när det går som det aldrig gått förut...med mig

är du lit bi eller?
  • Anonym
    Ovidius skrev 2012-11-05 12:34:48 följande:

Attraktiva kvinnor som jag har avvisat. Jag fantiserar om hur det skulle ha gått till om jag hade gått hela vägen.

Du menar att du fantiserar om att du har avisat någon vacker kvinna
  • Ovidius
    Anonym skrev 2012-11-05 12:43:44 följande:
    Du menar att du fantiserar om att du har avisat någon vacker kvinna
    ha haSkrattande
  • Prissan
    MRMR1 skrev 2012-10-31 22:41:08 följande:
    Och jag har nog den sjukaste fantasin av oss alla......jag tänker på min flickvän fortfarande efter fyra år! Ja jag borde nog söka för det men tänder så mycket på hennes kropp att jag inte kan låta bli!
    LOL! Skrattande Din sjuke fan! Flört
  • Ovidius
    Prissan skrev 2012-11-05 12:52:07 följande:
    LOL! Skrattande Din sjuke fan! Flört

Fråga Olle säger:  Det är normalt bara om din flickvän är med på det!
  • Anonym (Ohh)

Gillar att kolla på snygga män och är gift med en oxå. Skulle aldrig spana efter tjejer men nån gång har jag sett nån riktigt vacker tjej som gjort att man hajat till.. När jag smeker mig själv kan jag däremot ofta fantisera om en snygg tjej med en vacker kropp och rakad där nere. Jag smakar på henne.. Mmm det gör mig kåt. Så kanske är jag lite bi?Flört

Svar på tråden Vilken fantasi använder du dig av när du onanerar?