• Anonym (Tarzan)

    Vad är vanligt sex?

    1. Vad är vanligt sex?

    2. Vad är avancerat sex?

     Ligger det i betraktarens öga eller går det att generalisera?

    En ide:

    1. Vanligt sex innebär samlag med penis i vagina oavsett ställning samt oralsex och smekningar med händer. Inget våldsamt språkbruk eller handlag förekommer.

    2. Bondage, Trekant, Gruppsex, Bisex, ATM, Swinging

    I gråzonen:

    Analsex, 69:an, anal stimulans av endera partnern, sex på annan plats i hemmet än sovrummet

  • Svar på tråden Vad är vanligt sex?
  • Anonym (vanligt)

    Vanligt sex är förspel så kvinnan blir våt och killen blir hård, följt av samlag tills mannen får utlösning och sedan lite gos, sen gå och tvätta av sig. Har kvinnan kommit är det en bonus. Det är vanligt sex.

  • Planerar smått 14
    Anonym (vanligt) skrev 2012-10-31 15:11:00 följande:
    Vanligt sex är förspel så kvinnan blir våt och killen blir hård, följt av samlag tills mannen får utlösning och sedan lite gos, sen gå och tvätta av sig. Har kvinnan kommit är det en bonus. Det är vanligt sex.
    Håller med om det ja, fast varför skulle det vara en bonus om kvinna kom? Det ingår väl orgasm för båda även om man har vanligt sex.

    Avancerat sex är för mig BDSM bla
  • lykantrophona

    Jag tror det ligger lite i betraktarens öga när  man pratar om det till vardags... men nog borde det väl finnas statistik på vilka sexuella handlingar som är vanligast?

    Jag gör inte så mycket skillnad på vilken slags sex jag har, jag sitter inte och funderar över om det är normalt, vanligt eller så. Vi gör det vi trivs med, helt enkelt.

  • Anonym (ja e int' bitte)

    Om du frågar min fru så är vanligt sex:
    - missionären, doggy eller ridning, samtliga vaginala
    - jag slicker klitoris

    Vidare är avancerat ("konstigt") sex:
    - allt annat

    Men jag är inte bitter...

  • HasseA

    Jag tror det är ganska svårt att dra exakta gränser.

    Att tex knyta en scarf runt händerna på sin kvinna kan väl knappast räknas som så himla avancerat sex? Och bisex är väl inte heller det minsta konstigt om man är bisexuell, det är ju som heterosex för hetero-personer? Och 69 måste väl höra till fullkomligt standard-sex (vilket ju inte är samma sak som att 100% gör det).

    Svårt, som sagt. 

Svar på tråden Vad är vanligt sex?