Mamma ringer och skäller ut mig för en SKITSAK!
Jag har inte träffat min dotter på länge, äntligen idag gick jag på dagis hämtade upp henne och vi lekte i lekparken och tog en promenad med hunden. Lämnade henne tillbaka på dagis innan biomamman skulle hämta henne (mitt ex).
Dottern blev jätteledsen att jag skulle gå, kröp in i min famn och vägrade släppa. Till slut fick förskolläraren slita loss henne från mig och dottern var jätteledsen. Jag sa att jag kommer nästa vecka och hämtar henne, men hon var fortfarande väldigt ledsen.
En timme senare när biomamman hämtat upp barnen (vi har ingen bra kontakt med varandra o familjerätten har beslutat att vi ska ha mailkontakt för att vi inte ska bråka) hon ringer mig, jag trodde hon skulle ringa och berätta hur ledsen dottern var.
Hon ringer och skäller ut mig över att jag gav dottern EN KLUBBA. Jag sa men herregud det är ju bara en klubba! Jag trodde det hade hänt något med dottern. Hon ba nee asså du ska respektera att jag inte vill att du ger henne klubba. Och sen sa hon att jag inte bestämmer om jag ska hämta dottern nästa vecka eller inte, TROTS att hon sa OKEJ och att jag ska göra det.
Varför håller på hon på såhär??????????