Om du skulle ha ett KK förhållande
Vad är ett bra KK förhållande för dig?
Är det bara sex och absolut inget mer? Har du inget "krav" på din KK eller är det skit samma?
Vad är ett bra KK förhållande för dig?
Är det bara sex och absolut inget mer? Har du inget "krav" på din KK eller är det skit samma?
Har haft flera KK- förhållanden, och det har varit sex och inget mer. Inget umgås och göra annat (t.ex gå ut och göra saker ihop) utan bara sex. Möjligen käka mat ihop eller se en film i anslutning till sexet, typ efteråt, men inte som en "vanlig" kompis. det har varit så jag vill ha det och som killarna har velat ha det. Vi har varit överens om att om någon av oss träffar någon annan slutar vi ses.
Har funkat jättebra. Det har varit det enda kravet, och att sexet ska vara på bådas villkor och önskemål och vara bra, förstås.
Framförallt så måste det ju vara väldigt bra sex,
sen gör det ju inte nåt om det går att föra en någorlunda vettig diskussion
med varandra. Lita på varandra så att den andre inte slarvar runt utan kodis,
Kan ju vara skönt att slippa med en KK.
Förövrigt ganska kravlöst sex.
Med för mkt krav faller ju konceptet, då kan man ju vara särbo eller nåt.
Enkelhet och tillfredsställelse, med samma syn på sex låter som ett bra krav.
Det viktigaste för mig i ett bra KK-förhållande är ju att sexet är bra, riktigt bra! Sen ser jag gärna att man kan göra lite annat också tillsammans lite mer som vanliga kompisar. Se en film på bio, ta en fika eller ett restaurangbesök tex.
Har bara haft ett kk- förhållande men där är fokus, förstås, på sexet men även om vi inte tycker om varandra som kompisar tycker vi så pass mycket om varandra att vi uppträder schysst och kan sova tillsammans efteråt. Däremot har jag inget intresse av att sitta och prata/umgås/se på film med den här killen. Fördelen är just det kravlösa och det tillgängliga i brist på sex med någon man har mer känslor för.
Jag får då inte ihop det och har aldrig fått. Är det riktigt bra sex, ja då blir jag kär, får inte nog av den här personen, vill vara ihop hela tiden etc etc.
Är det mediokert sex (med någon man egentligen inte är särskilt intresserad av, vilket ju är grundprincipen med kk) – ja då tröttnar jag direkt. What´s the point liksom.
Så, nä, hela kk-grejen går fetbort för mig. Antingen är man ihop eller inte. Att bara knulla med någon utan att ha en relation blir bara ödsligt och tomt i min värld. Samma sak om man inte är exklusiva med varandra.
Riktigt bra sex med någon som matchar mig sexuellt är en förutsättning, gärna någon som utmanar mig att ta ytterligare ett steg utanför min hittillsvarande sexuella ram. En man som har något innanför pannbenet, jag gillar som person och som inte ligger med andra utan kondom. Utifrån min aktuella livssituation passar det mig bäst att bara ses för sex helt enkelt när det passar båda.