-
-
Svar på tråden utredningen visade inget!
-
Beklagar dina missfall.. har själv fått två. Nu provar vi en sista gång att bli gravida innan det blir utredning..
Har läst massor om folk här som får ta tabletter och andra saker för att behålla fostret, sa gyn ingenting om det?
Hoppas fler skriver här och att du får tips på vad som kan göras från de som har varit med om det.. -
ja jag väntar skulle skicka hem papper om själva utredningen men när jag fråga sa dom att det inte fanns nåt fel. Vad bra.får läsa vad det står där har också hört nåt om tabletter som ska vara bra...Elena87 skrev 2012-11-01 21:21:51 följande:Beklagar dina missfall.. har själv fått två. Nu provar vi en sista gång att bli gravida innan det blir utredning..
Har läst massor om folk här som får ta tabletter och andra saker för att behålla fostret, sa gyn ingenting om det?
Hoppas fler skriver här och att du får tips på vad som kan göras från de som har varit med om det..
eftersom det känns skrämmande att få 3 missfall och jag fortfarande inte vet varför. -
Man kanta lutinus vagiatorer som man stoppar upp i slidan efter ägglossning och sex. det ska hjälpa till att behålla fostret i en snabb förklaring...