• Anonym (dålig)

Hur dålig har ni/kan man bli av klamydia??

Blev ikväll uppringd av en kille jag umgicks med i våras.
    Han säger att jag måste kolla mig, han har klamydia. 
    Faaan känner jag nu, varför fortsatte vi inte med kondom!?
    Men jag litade så blint på honom då då han sa att han hade testat sig just inann han träffade mig då han var rädd att han hade någon sjukdom. Och jag hade just skaffat spiral så jag hade ju testat mig och var "clean". Så vi började köra utan.. Vi hade ett seriöst förhållande på gång så var ingen kk-relation där vi låg runt med andra och med varann.
    Jag har haft sex med kanske 4 pers på 7 år.... Så att just den som jag inte skyddar mig mot kan ha smittat mig??

Har varit jättesjuk en månad nu, läkarna hittar inget i de ordinära provsvaren.... Men nu tänker jag, tänk om det är detta som drabbat mig???

Kan det visas på vanliga blodprov på hälsocentralen eller måste det göras odling från slidan?

Hur sjuk kan man bli? Och hur har ni andra vetat/misstänkt/fått reda på att ni har klamydia ???

Ska ringa och testa mig imorgon! Så jag får väl mina svar... Men jag kan inte sova då allt går runt i huvudet!!!

Nån som vill stilla mitt hjärta med info eller erfarenhet? 
    Tacksam för lite hjälp! 

• Svar på tråden Hur dålig har ni/kan man bli av klamydia??
  • Anonym (dålig)

Att man är så korkad!! Först blev jag irriterad på honom som nu säger att han har klamydia, men nu blir jag så arg på mig själv för att man är så DUM och ja, riktigt korkad. Är ju inte hans fel, är ju faktiskt mitt eget! Bådas ansvar.. suck. Värsta året nånsin! Och nu detta?

Googlat runt lite på detta, men skulle vilja höra erfarenheter från levande människor..
    Eller har de flesta varit symtomfria??

• Anonym

hade ont i magen bara. annars märktes det inget.

• Anonym (ingen fara)

Jag hade ont i tjejmagen, det stack och hade sig. Lite ändrade flytningar, men ingenting jag reagerade på direkt. Jag hade tur att killen jag dejtade försa sig, så jag testade mig och mycket riktigt hade jag klamydia. En kur med antibiotika bara på 10 dagar så var det borta sen :) beställ hem ett klamydiatest på www.klamydia.se

• Anonym (dålig)
    Anonym (ingen fara) skrev 2012-11-06 15:57:10 följande:
    Jag hade ont i tjejmagen, det stack och hade sig. Lite ändrade flytningar, men ingenting jag reagerade på direkt. Jag hade tur att killen jag dejtade försa sig, så jag testade mig och mycket riktigt hade jag klamydia. En kur med antibiotika bara på 10 dagar så var det borta sen :) beställ hem ett klamydiatest på www.klamydia.se
    Okej, tack, då är det väl något annat som spökar i min kropp =/ Men har tid för provtagning om en halvtimma! Så får väl se vad hon säger om mina symptom. Sen är det väl bara vänta på domen sen! :/
Svar på tråden Hur dålig har ni/kan man bli av klamydia??