• Revolver

Äkta bröst eller inte? BILD

Är dessa bröst sillikon eller naturliga? Små eller stora? Hur skulle ni beskriva? 
  • Svar på tråden Äkta bröst eller inte? BILD
  • Lingonkex

Tycker det var fina bröst alltså. Vissa ser ut så när man ligger och dessutom så är jag lite (mycket) närsynt, så jag kunde inte se så bra på den mörka bilden.

• Revolver

Så majoriteten av er tror att dessa bröst är onaturliga? 

• Ermenegildo
    Revolver skrev 2012-11-02 12:04:41 följande:
    Så majoriteten av er tror att dessa bröst är onaturliga? 
    Gissar. Men nu låter det på dig som jag gissat fel.
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Dolly82

Bröstvårtorna ser ut att vara i olika höjd på högra bilden, men det kan det se ut som ändå beroende på hur man står. Hm.. jättesvårt när man inte ser hela formen. Jag har sillisar och dom ser ut ungefär så. Men jag gissar naturliga.

• NHult

Har du armarna bakom ryggen ?
    då åker dom ju isär lite,
    ser fantastiskt trevligt ut oavsett Solig

gissar på orginal vill iaf att det ska vara äkta Skrattande    

Bloggar lite här på FL <3
  • Anonym

Varför skulle det vara osannolikt med ett par naturliga bröst med bröstvårtor så högt upp? För inte så länge sedan var det en dokumentär om nattklubben och cabarén Moulin Rouge i Paris där tjejerna uppträder toppless. Mannen som var ansvarig för showen och vilka tjejer som fick vara med i showen hade ett speciellt krav för deras bröst. De fick inte vara silikon men storleken var inte viktigaste. Däremot formen. Han definerade det genom att dra en linje från bröstvårtan och ned under bröstet till bröstkorgen. Den linjen skulle vara längre än den från bröstvårtan och uppåt till där bröstet började. Han sa att det var få tjejer som hade detta men de fanns och alla i showen uppfyllde detta krav.

• Tom Araya
    Grappa skrev 2012-11-02 10:53:38 följande:
    För brett isär för den formen för att det skulle kunna vara naturligt.
    För brett isär?...
    Har sett massor av äkta tuttar som stämmer in på detta.
  • Tom Araya

För er som inte tror sådana här tuttar finns i original...kolla utvikningstidningar från tiden innan bröstoperationer slog igenom....

• Revolver
    Tom Araya skrev 2012-11-02 17:02:34 följande:
    För er som inte tror sådana här tuttar finns i original...kolla utvikningstidningar från tiden innan bröstoperationer slog igenom....
    Trodde aldrig att folk skulle tro att dom ser ut som sillisar om jag ska vara ärlig.

Dock är jag nyfiken på vad som gör att vissa gissar på det. För långt isär? Bröstvårtor för högt upp?

Tja, såhär mycket fakta visste jag inte tidigare om mina tuttarSkrattande

Dom är givetvis original och naturliga! 
  • Anonym

Grattis till ett par MKT fina bröst!!!!!
    Vad man kan se ivf, och du verkar ju ganska stolt.
    Hade gissat på silisar.

Svar på tråden Äkta bröst eller inte? BILD