Svärdottern förstör!
hm undrar om det är lite av mig du pratar om. min svärmor köper hemska kläder så nej dom används inte. brukar säljas med lapparna kvar. komma en kväll mitt i veckan passar inte i detta hushåll. späckat schema från halv fem till halv åtta då barnen läggs. vill inte ha nån gäst bara så där att underhålla. skulle min svärmor lämna dukar och gardiner här så skulle jag bli galen. det är vårt hem och här vill vi bestämma vad vi ska ha hemma. att du inte är barnvakt, min svärmor har aldrig vart barnvakt men min mamma vart flera gånger. vi bor nära varandra och träffas flera gånger i veckan. svärmor är nån vi träffar fyra gånger på ett år. en svärmor som firar två barn av tre i detta hushåll. inget som är okej!
sen har min svärmor också försökt min sambo att lämna mig, tror du på fullaste allvar att jag lämnar mitt barn med en sån människa som vill ha bort mig?? din svärdotter vet vad du sagt och hon är inte vän med dig, hon gillar inte ditt sätt att gå på. kanske dags att förändra sig själv och visa din son och din svärdotter att du förändrats. eller kanske be om ursäkt?