Inlägg från: Anonym (Ò.ó) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ò.ó)

Svärdottern förstör!

jag  tycker att det faktum att du i början la dig i din son och hans frus relation eftersom du "hade svårt att acceptera henne" gör det fullt logiskt att de inte vill umgås lika mycket med dig som med hennes mor, i mina ögon är det du som förgiftat den kontakten, inte hon.

jag hade blivit vansinnig om min svärmor håll på som du beskriver, jag tror situationen inte kommer bli något annat än värre om du inte slutar tvinga dig på som du gör.

angående varför du inte får sitta barnvakt så är det ju svårt att säga, min svärmor kommer aldrig få passa vårt framtida barn, dels eftersom jag inte litar på att hon kommer hålla sig nykter, och dels eftersom från vad min partner berättat om hur hon varit som mor så anser jag henne helt enkelt inte kapabel, två anledningar som kommer bli väldigt svåra att förmedla till henne då hon säkerligen anser att både hennes alkoholkonsumtion och hennes syn på föräldraskap är fullt normala.

min poäng är att det kanske finna anledningar till varför de inte vill lämna sitt barn med dig som de tycker är för jobbiga att ta med dig.

Svar på tråden Svärdottern förstör!