Inlägg från: Anonym (Sväris) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sväris)

Svärdottern förstör!

Anonym (Farmor) skrev 2012-11-02 11:36:34 följande:
    Kan ingen förstå mig alls? Ja, jag erkänner, jag har gjort fel, men jag har inte menat illa. Det är bara det att jag har längtat sååå länge efter att få barnbarn. Vilken lycka när jag fick veta att jag äntligen skulle bli farmor! Och jag grät av glädje första gången jag fick hålla detta lilla liv i min famn. Och nu... jag är fortfarande så lycklig över mitt barnbarn, men det känns som att många av mina förhoppningar har grusats...

Men har du erkänt för dem att du gjort fel? Jag som svärdotter skulle ha väldigt svårt att lita på en person som uttalat motarbetat min och min mans relation, och ja, det är klart att jag skulle få veta det! Jag skulle inte heller uppskatta att min svärmor kom med dukar och gardiner hon köpt enligt sin smak till VÅRT hem?! Jag förstår ärligt inte att du inte förstår det, vänd på det; Vad skulle du tycka om att din svärdotter tyckte sig ha rätten att bestämma hur du ska ha det i ditt hem?

Du kommer alltid vara farmor till ditt barnbarn och visst det blev inte som du hade tänkt dig men om du verkligen vill att de ska fungera får du nog göra en pudel, erkänn att du gjort fel att du mår dåligt över det och börja om på DERAS villkor. Om du fortsätter att tränga dig på är nog annars är nog risken stor att din plats kommer minska mer och mer! Ingen orkar med en energitjuv i längden och det verkar som om du är en sån i deras liv!
Svar på tråden Svärdottern förstör!