Inlägg från: Anonym (återuppstått?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (återuppstått?)

Svärdottern förstör!

Anonym (Farmor) skrev 2012-11-02 11:32:03 följande:
    Om det ändå vore så att detta var osannolikt... nu är det inte det, och det håller på att äta upp mig.
    Alltså, först trodde jag att du var ett troll.

SEN trodde jag att herrejävlar, hon har återvänt från de döda!

OM min svärmor hade kunnat uttrycka sig i ord så som du gör så hade det kunnat vara hon som var TS. Men hon är död sen några år tillbaka, och helt ärligt, hon ligger bra där hon ligger!

"Van att få min vilja igenom", du går över lik! för att få som du vill. STACKARS din son. Hoppas du har uppfostrat honom till en självständig individ iallafall.

Min egen svärmor var precis som du, en överklitisk (hon drog sig inte ens för att kritisera barnens partners de hade på högstadiet...) självupptagen superegoist. När barnen blev tillräckligt stora för att se vad hon gick för, så ville de inte träffa henne alls nåt mer.

Självklart vände jag mig till min egen mamma, att prata om privata intima detaljer om min kropp osv med en männsika som kritiserar och dömer ner allt jag gör hade varit att begå mentalt självmord      

Min egen dotter har haft turen att få en fantastisk svärmor som månar om och hjälper istället för stjälper. Ändå så vänder hon sig (självklart) till mig i första hand.

Sonen har en UNDERBAR flickvän som jag dyrkar, hon har en välfungerande sund relation till sin egen mamma, så jag tar naturligtvis 5 steg tillbaka... 

Du ska vara glad att de ens släpper in dig när du kommer och stör!

Du har inte rätt till något alls. Inte mer än grannen har iaf...      
  • Anonym (återuppstått?)
    Anonym (Farmor) skrev 2012-11-02 11:14:07 följande:
    Hur kan det slå så fel, när jag bara vill deras bästa? Bara vill vara snäll, bara hjälpa till? Jag känner mig frustrerad och maktlös...

Man ska GE för att GE. INTE ge för att FÅ...
  • Anonym (återuppstått?)

Ni vet "Adam och Eva"?

VAD hette Eva's svärmor???

-
    -
    -

-
    -
    -
    -
    -
    -   

Hon hade ingen, hon bodde i PARADISET och där finns inga svärmödrar.. (Adam hade inte heller nån  )           

• Anonym (återuppstått?)
    äntligen Vi skrev 2012-11-09 17:14:38 följande:
    Jag tycker att du kan be om ursäkt ifall dina tänkta goda gärningar blivit tokiga. Det skadar inte dig att försöka

Personligen har jag lätt att förlåta om jag får en ursäkt men inte annars (långsint till tusen)
    Klok du är!
    jag kunde tyvärr inte förlåta min svärmor, just för att hon aldrig bad om ursäkt. Känns lite svårt att förlåta någon som inte ber om det....

Nu är det försent och jag har bestämt mig för att inte lida och bli bitter, det är som det är... 
Svar på tråden Svärdottern förstör!