Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Hur hinner ni/ orkar ni med allt?

Ett tips, laga mat varannan dag o köp hämtmat laga extra mkt de dagar ni lagar så blir det "bara" 2 dagar i veckan ni måste laga mat. Du verkar ha GALET lång resväg till jobbet, gå upp 2 timmar innan du börjar ??? Jag går upp 1h innan jag börjar o har då ändå 30 min resväg, mackan äter jag på jobbet eller på bussen. Har 2 barn o tycker absolut att timmarna inte räcker till med så jag var barnlös fanns ju liksom INGET att klaga på.

I kinamockaskogen.....
  • straw2008
    The past is now skrev 2013-02-06 08:24:04 följande:
    Jag börjar skolan 08.00 och går upp 05.50...min skolresa börjar 07.30 (lämnar barn däremellan) och jag är i skolan 08.30 om det inte är förseningar.Idag är det nog ganska normalt även om det är sjukt fel.. 

Fast jag ser inget sjukt fel med det ? VAD är sjukt fel menar du ? När slutar du ? När hämtar du barnen ?
    I kinamockaskogen.....
  • straw2008
    The past is now skrev 2013-02-06 08:40:14 följande:
    Jag lämnar 06.55 och hämtar 17.00...Mer att barnen får långa dagar, det kan jag känna är vansinne.(sjukt) men som jag skrev idag är det normalt.   

Ok i mina ögon är det inte sjukt alls, beror kanske på barnens ålder men det ÄR ju normala förhållanden liksom. Hade du inte varit ensamstående så hade de förmodligen varit kortare dagar på dagis men nu är det ju som det är. Fint av dig att kämpa på, jag förstår att det går i "ett".
    I kinamockaskogen.....
Svar på tråden Hur hinner ni/ orkar ni med allt?