• Anonym (ts)
    Äldre 3 Nov 09:32
    10194 visningar
    15 svar
    15
    10194

    Vibrerande ägg

    Min älskare vill köpa ett vibrerande ägg åt mig, men jag fattar inte, vad stimulerar ett sånt? För man ska väl stoppa upp det?

  • Svar på tråden Vibrerande ägg
  • Äldre 3 Nov 09:45
    #1

    De gör dig tajtare... hjälper dig täna bäckenbotten så man kan knipa, vilket förutom hjälper vid ev barnafödsel mot tex urinläckage... ett stort pluss är att stark bäckenbotten hjälper till starkare orgasmer

  • Anonym (Raffa­)
    Äldre 3 Nov 09:47
    #2

    Funkar som en klitorisvibrator. Du håller ägget mot klittan, trycker och låter vibrationerna leda dig till orgasm.  Har aldrig stoppat in det, ser ingen vits med det, men däremot är det underbart skönt att trycka det och låta ägget vibrera precis vid slidmynningen.
    Att det kan användas som ovanstående skribent antyder är möjligt men själv har jag haft ett antal ägg som jag enbart använt i onanisyfte.  

  • Anonym (Kulor­)
    Äldre 3 Nov 10:03
    #3
    honungskakan90 skrev 2012-11-03 09:45:03 följande:
    De gör dig tajtare... hjälper dig täna bäckenbotten så man kan knipa, vilket förutom hjälper vid ev barnafödsel mot tex urinläckage... ett stort pluss är att stark bäckenbotten hjälper till starkare orgasmer
    Du tänker nog på knipkulor, eller geishakulor.
  • Anonym (ts) Trådstartaren
    Äldre 3 Nov 10:14
    #4

    Han skrev att han skulle stoppa in det och att han kunde fjärrstyra det så det började vibrera? Men jag fattar inte vad vibrationer inuti ska vara bra för? Gud vad okunnig jag är!

  • Anonym
    Äldre 3 Nov 10:33
    #5

    men dem som han kan styra, är det samma som det "vanliga" ägget? iallafall tycker jag dem verkar lite småroliga att killen kan styra så.  fast jag gillar ju leka och busa.

  • Äldre 3 Nov 11:46
    #6
    Anonym skrev 2012-11-03 10:33:12 följande:
    men dem som han kan styra, är det samma som det "vanliga" ägget? iallafall tycker jag dem verkar lite småroliga att killen kan styra så.  fast jag gillar ju leka och busa.
    I någon tråd diskuterade vi om det vore en god idé att lotta bordsplaceringen på en fest med jämna par på det viset. Tjejerna får ett vibrerande ägg och killarna får en fjärrkontroll och så får man lista ut vilken tjej som bär på det ägg som hör ihop med kontrollen. Lär ju bryta isen i alla fall.
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Anonym (Raffa­)
    Äldre 3 Nov 13:44
    #7
    Anonym (ts) skrev 2012-11-03 10:14:35 följande:
    Han skrev att han skulle stoppa in det och att han kunde fjärrstyra det så det började vibrera? Men jag fattar inte vad vibrationer inuti ska vara bra för? Gud vad okunnig jag är!

    Då har din partner missuppfattat huvudattraktionen med vibrerande ägg. Vanligen stoppar man inte in dem utan man låter det vibrera på klitoris eller i området runt slidöppningen. Har faktiskt aldrig hört talas om ngn som stoppar in det, åtminstone inte jättelångt. Vill man ha ngt instoppat som vibrerar är det ju bättre med en längre grej, typ g-punktsvibrator. 
    Tycker du ska förklara för din partner var du vill att det skall vibrera och sen låta honom köpa ägget  varefter du placerar det där du tycker det är skönast att det vibrerar. Du kan ju ha ett par tighta trosor och stoppa ägget så det ligger an mot klitorisområdet. Sen kan han fjärrstyra och då lovar jag att det händer grejer! 
  • Äldre 3 Nov 15:14
    #8
    Anonym (ts) skrev 2012-11-03 10:14:35 följande:
    Han skrev att han skulle stoppa in det och att han kunde fjärrstyra det så det började vibrera? Men jag fattar inte vad vibrationer inuti ska vara bra för? Gud vad okunnig jag är!
    Nej, du tänker helt rätt - iaf enligt våra erfarenheter. Vi har ett bra vibrerande ägg, med fjärrkontroll. Och fjärrkontrollen är ju förstås tänkt att kunna användas av någon annan, en bit bort. Men, som du säger, min kvinna kände ju att det vibrerade där inne, visst - men inte blev hon upphetsad av vibrationerna (men däremot möjligen av att vi gick på ICA och att jag satte på och av ägget). Jag har skrivit en liten recension av vårt ägg, och lite mer info, här om intresse finns: hasseochanna.wordpress.com/2009/06/02/recension-agg-varning-sex/

    /Hasse 
  • Äldre 12 Aug 16:54
    #9

    Min fru använder ägget när hon onanerar på klitorisen har aldrig stoppst in det har någon gång haft det mot slidöppninen men aldigr fört in ägget.

  • Anonym (okunn­ig)
    Äldre 12 Aug 18:16
    #10

    Ursäkta en okunnig, men hur i hela världen får ni ut ägget? Jag trodde de bara användes som klitorisstimulation? Det finns väl inget snöre på dem?

  • Äldre 13 Aug 13:00
    #11
    Anonym (okunnig) skrev 2017-08-12 18:16:09 följande:

    Ursäkta en okunnig, men hur i hela världen får ni ut ägget? Jag trodde de bara användes som klitorisstimulation? Det finns väl inget snöre på dem?


    Jo. I alla fall på vårt.
  • Anonym (Man)
    Sun 27 Sep 2020 17:13
    #12

    Har sett flera porrfilmer eller klipp där tjejer får en fantastisk orgasm och det hänger ut ett rosa snöre eller del ur fittan. De verkar vara trådlösa och man stoppar upp den nästan helt i fittan, bara en del sticker ut och många verkar då få ordentliga orgasmer. Någon som testat en sådan? Funkar den bra?

    Finns även klipp på tjejer som verkar göra cam-shows på datorn och där man betalar för att den vibrerande saken de har i fittan ska vibrera. Efter ett tag och när hon fått en del små vibrationer så kommer de så många att hon inte kan hålla igen utan tvingas till orgasm. Ser faktiskt väldigt trovärdigt ut men jag förstår inte hur det fungerar. Det liksom plingar i filmen och då vibrerar ägget och jag har gissat mig till att ett pling betyder att någon betalt pengar så det ska vibrera.

  • Anonym (Äggis­)
    Sun 27 Sep 2020 17:19
    #13

    Jag har flera ägg och älskar dem. Använder dem utanpå som klitorisstimulans. Inuti känns det knappt. Men jag föredrar de med sladd på, så håller man i sladden. De enkla billigaste har faktiskt varit bäst. Använder den i samband med sex för att komma.

  • Anonym (Uppäg­gad)
    Sun 27 Sep 2020 17:35
    #14

    Joorå .. vi skaffade ett ägg. Hon stoppade in det utan att jag visste och kom förbi och droppade fjärrkontrollen i min hand. 
    Vi har använt det hemma och ute på promenad - var .... "sådär"
    Kanske hade vart bättre på ICA där man har en annan upplevelse av att vi vet men ingen annan vet. 
    Nu ligger det i leksaks-lådan - oanvänt. Men idèn är bra.

  • Anonym (Även till man)
    Sun 27 Sep 2020 18:28
    #15

    Jag har ett ägg. Trär på en kondom på min styva kuk. Lirkar in ägget innanför kondomen och placerar den under ollonet där jag är som känsligast. Kondomen håller den på plats. Startar vibratorn och bara njuter. Du behöver inte röra kuken vibratorn gör jobbet. Får en härlig utlösning. Helt underbart

Svar på tråden Vibrerande ägg