• Apotheosis

Stilrena barnkläder?

Jag letar efter stilrena barnkläder som INTE har de där starka färgerna och mönster som är typiska för till exempel polarn o. pyret och vintervalla. Lite vuxnare modeller och färger är mer vad jag söker.

Jag älskar kläder från Zara. Kappahls kläder är rätt fina också. :) Jag söker tips om kläder som är i liknande stil som Zaras barnkläder. :)

Var hittar ni fina stilrena barnkläder som INTE har prickar, ränder, elefanter och andra sådana mönster och som inte är gröna, gula, rosa, röda? :) 

Sedan undrar jag var ni hittar band-t-shirts och liknande som INTE är svarta. (för barn givetvis). Gärna Beatles.

Jag söker främst stl 62-74. :)

• Svar på tråden Stilrena barnkläder?
  • Apotheosis
    Ralph Lauren gillar jag inte. Tycker de ser så H&M ut. :( Men jag skall kika på de andra. :) Tack för tipsen!
  • arasall

Googla pompdeluxe. Danskt barnklädesmärke, i naturfärger. Man kan beställa på nätet, och de har bra reor i slutet av säsongen. Sen Noanoa har ju också kläder som är väldigt fina. How to kiss a frog är ett annat fint märke. Lycka till! :)

• Apotheosis

Tack! :)
    Varför är det så svårt att hitta enkla, stilrena plagg i grått/brunt/beige/vitt/creme och utan ränder, prickar eller stjärnor?

Tights/byxor med skinndetaljer, stickade koftor med stora (men enkla) knappar och/eller vanliga fickor är jag intresserad av och andra plagg utan text eller märken och utan prickar och stjärnor. :)

• themix

Primark brukar ha även stilrena barnkläder men det finns nog inte i Sverige. Zara är överlägset bäst helt enkelt. Barbour och Burberry har även de mycket snygga barnkläder men det är ju lite av en annan prisklass :)

Limitless undying love which shines around me like a million suns and callls me on and on across the universe. ��L
  • Apotheosis
    themix skrev 2012-11-03 19:49:31 följande:
    Primark brukar ha även stilrena barnkläder men det finns nog inte i Sverige. Zara är överlägset bäst helt enkelt. Barbour och Burberry har även de mycket snygga barnkläder men det är ju lite av en annan prisklass :)
    Ja, Burberry gillar jag såklart också. :) och så farliga priser är det egentligen inte om man nu inte vill köpa hela garderoben i samma märke utan bara ett par plagg. :) England kommer jag inte att shoppa i men i Sverige och USA befinner jag mig och kan shoppa. :)
  • Apotheosis
    Veritaslux skrev 2012-11-03 19:57:07 följande:
    Kanske Mini rodini, Esprit, Mexx, Acne...  Kolla t.ex. sajten: www.oiidesign.se
    Ja, den sidan har mycket fint. Synd att den är så långsam och opraktisk. 
Svar på tråden Stilrena barnkläder?