• Apotheosis

Stilrena barnkläder?

Jag letar efter stilrena barnkläder som INTE har de där starka färgerna och mönster som är typiska för till exempel polarn o. pyret och vintervalla. Lite vuxnare modeller och färger är mer vad jag söker.

Jag älskar kläder från Zara. Kappahls kläder är rätt fina också. :) Jag söker tips om kläder som är i liknande stil som Zaras barnkläder. :)

Var hittar ni fina stilrena barnkläder som INTE har prickar, ränder, elefanter och andra sådana mönster och som inte är gröna, gula, rosa, röda? :) 

Sedan undrar jag var ni hittar band-t-shirts och liknande som INTE är svarta. (för barn givetvis). Gärna Beatles.

Jag söker främst stl 62-74. :)

• Svar på tråden Stilrena barnkläder?
  • Palma

www.gap.eu Handlar ofta där, supersnabb leverans 2-3 dagar och man får många erbjudanden på mejl, typ 25% på ett helt köp och fri frakt. Jättefina barnkläder tycker jag, gillar baskläderna. Bra kvalité.

• Alexi

Jag har en tunika som var till dottern när hon var bebis, den var enfärgad i beige typ, söt men inte alls min grej eftersom jag gillar det där färgstarka. Så jag håller på att sälja den på Tradera nu just av den anledningen. Men poängen var att den är köpt på Benetton, så det skulle jag tipsa om.

• Apotheosis
    Alexi skrev 2012-11-04 12:01:42 följande:
    Jag har en tunika som var till dottern när hon var bebis, den var enfärgad i beige typ, söt men inte alls min grej eftersom jag gillar det där färgstarka. Så jag håller på att sälja den på Tradera nu just av den anledningen. Men poängen var att den är köpt på Benetton, så det skulle jag tipsa om.
    Jag gillar både och men färgstarka kläder är inte lika svåra att hitta. ;) Tack för tipset! Jag skall kika där. :) 
  • Ticke

Hej.

www.littlebloom.se finns Cloo collection och new generals. New generals är danskt och allt går i svart och grått. Cloo collection är svenskt. Både skulle säkert kunna passa din smak

• Apotheosis
    Ticke skrev 2012-11-25 08:20:00 följande:
    Hej.

www.littlebloom.se finns Cloo collection och new generals. New generals är danskt och allt går i svart och grått. Cloo collection är svenskt. Både skulle säkert kunna passa din smak
    Jaa!
    New generals gillade jag inte men Cloo var ju jättefint! :D Tack för tipset! :)
  • LMH84

Noa noa kör vi mycket på! Annars tycker jag vertbaudet (Ellos) här mycket fint!

Svar på tråden Stilrena barnkläder?