Händer det nåt med tjejer när de fått barn?
Jag är 40 och hon 38. Två småbarn.
Som man har man behov, en sexualdrift, som man behöver få utlopp för regelbundet. Får inte jag sex regelbundet blir jag sur, deppig och inte kul att ha att göra med. Och att sexa med sig själv är ungefär lika kul som att borsta tänderna.
Anledningarna för henne att "slippa" är många: trött, sjuk, ont i huvudet, "det är sent", "ska upp tidigt imorrn", stressad, mår dåligt osv osv. Oftast kommer ursäkten redan INNAN jag ens försökt nåt, så hon häver alltså ur sig det här för att helt ta udden av det hele ens innan jag gjort ett närmande.Jag vet vad det där betyder i klarspråk: "Hands off". Det har gått så långt att jag knappt får ta i henne längre (!?)
Ganska värdelöst alltså. Har försökt ta upp saken vid upprepade tillfällen, frågat om det är nåt fel på mig eller något vi kan försöka rätta till, med resultatet att hon bara blir sur och lägger skulden på mig. Hon hittar på nåt helt annat som jag är dålig på och talar hellre om det, som att det har med den här saken att göra.
Ofta kan det gå uppåt 2v (eller mer) mellan tillfällena vi har sex. De få gånger vi har sex brukar inte bli några utdragna sessioner. Peta lite här och jucka lite där, sen är det klart och in i duschen. Inte så ball, men jag kan nöja mig med det. Hon tycker också det är helt ok, verkar inte vara någon större uppoffring för henne. Jag behöver emellertid sex flera gånger/vecka, eller åtminstone någon som kliar mig på ryggen eller bara vill vara nära.
Vad skall jag göra? Jag behöver sex, men att vara otrogen lockar inte. Jag älskar mina barn och henne också faktist, men mitt tålamod börjar tryta......
Hur man vara så förbannat "okåt". Har tjejer noll sexualdrift sen de fått barn? Har hon någon annan?