Missfall efter sex?
Hej alla! Hoppas att ni som har erfarenhet av detta delar med er och hjälper mig med min oro! Jag är gravid 10+5 och igår hade jag och min man sex vilket resulterade i en "kraftig" blödning med färskt blod. Efter en stund med binda slutade det blöda och idag är det bara ljusa spår, förmodligen rester av blödningen. Inga klumpar. Jag kan inte avgöra om blödningen kommer "inifrån" eller från slidan. Det har hänt förr att jag blöder vid sex visserligen utan att vara gravid. Jag är så otroligt orolig! Vi har precis berättat för våra vänner och vi är så glada över vårt första barn. Detta behöver vi :) vi var gravida 2010 men fick ett MA. Blev gravida igen 2011 trots p-piller men då dog min pappa och själsfrände och jag var så förstörd och saknade jobb då så vi gjorde en abort, den har jag ångrat sen ett. Den 10 september fick jag det definitiva beskedet om att jag har MS. Då var jag redan gravid utan att veta om det. Vi är så glada men jag kan inte låts bli att oroa mig för allt! Nu blev det kanske lite mycket pladder? Jag hoppas iaf att det finns någon som har upplevt samma typ av blödning efter sex men som idag fortfarande är gravid eller kanske redan har fått sin skatt? :) Kram på er!