September bebisar :)
Jag heter Sofie och är 20 år. Min son Tim kom den 17e sep och vägde 3580 g. idag är han 7 v och väger 6240 g. Jag, Tim och min sambo bor i Uppsala =)

Jag heter Sofie och är 20 år. Min son Tim kom den 17e sep och vägde 3580 g. idag är han 7 v och väger 6240 g. Jag, Tim och min sambo bor i Uppsala =)

var på bvc idag och Tim väger nu 6,6 kg och är 8 veckor gammal =) jag helammar honom förutom ett mål ersättning innan läggdags. tuttarna har helt slut på mjölk från ca 20 varje kväll :/ hade också bröstinfektion + 40 graders feber när tim var två veckor. kan seriöst säga att det gjorde ondare än förlossningen, har aldrig grinat så mkt i mitt liv som den veckan det varade.
tim skrattade för första gången idag =) lilla busen. tim sover hela natten men brukar vakna nån gång för att amma på natten och nån gång på morgonkvisten. vi går upp ca 9 och jag duschar medan han får ligga o lufta utan blöja. vid halvtolv brukar vi gå ut o gå nån timme, det beror på vädret. sen brukar tim fortsätta sova när vi kommer hem och jag brukar fixa lite i hemmet ett par timmar. han brukar sova fram tills typ kl 18 men vaknar o käkar ett par ggr.