September bebisar :)
Hej jag lägger inte med någon bild,men kanske får hänga på ändå. :) fina bebisar alla har. Jag fick en son den 25 sptember. 4375 g 56 cm. redan upp i 6kilo så han är stor fast han är min lille bebis.
Hej jag lägger inte med någon bild,men kanske får hänga på ändå. :) fina bebisar alla har. Jag fick en son den 25 sptember. 4375 g 56 cm. redan upp i 6kilo så han är stor fast han är min lille bebis.
Min väger nu 7 kilo. han har fått börja me st 68. Han har mycket hår med så en del tror han är äldre än vad han är. ser ut att vara 4 månader istället för 2,5...
Min fyller på dagen 3 månader. har inte vänt sig om än men de kommer nog snart då han gungar sig lite. Är nöjd och glad men har en period innan han somnar för kvällen då han gråter lite. Helammas ännu. De är så kul och läsa hur ni andra har det. hoppas ni haft en fin jul. Första julen för våra små :)
Jg3, min bebis har sista veckan me ätit mindre än vanligt. vaknar på natten igen o äter... han är pigg o glad o verkar nöjd annars så jag har inte gett tillägg. avaktar o ser hur de utvecklar sig. han har börjat åla sig vid amningarna o ska se sig omkring så de känns svårt ibland... men som sagt ger de ett tag till o ser. tänkte kanske börja me lite gröt smakisar nu vid 4 månader, hade egentligen tänkt o vänta till 6 månader men vi får se. börjar ni?
Vi testade faktiskt matstol första gången i går :) Inte hoppgunga eller gåstol. De sistnämda blir nog aldrig testat heller... har en bumbo med men den gillar han inte alls... likaså babygymmet. Han vill mest ligga på täcket o spana. roligast är när storasyster "leker" me han :)
Vet inte känns som min bebis e "liten" än. han helammas ännu, dvs har inte börjat med smakisar än. Han vänder sig inte ännu. ligger mest stilla o ser sig om. Han är stadig o så i nacken. han kanske bara inte vill än ;)
Min helammas än, men tänkte i de närmaste börja me lite gröt o se hur de går... Vi fyller dagarna me bebysim, öppna förskolan, fika träffar och promemader etc. De går ju så fort, tittade på kort som jag tog för några månader sen. han ändras så mycke på kort tid. nästan så mn sörjer att de går så fort. försöker verkligen njuta varje stund även när de kan kännas körigt. enorm kärlek!