Inlägg från: nyponros123 |Visa alla inlägg
  • nyponros123

September bebisar :)

Hej! Jag födde min lilla Sigrid den 26 september förra året och får vi vara med i denna gruppen?

• nyponros123

Tack!ð???jag kanske ska presentera mig: jag är 29 snart 30 år och bor i Borås. Sigrid är mitt första barn. Hur är allt med er och era småttingar?

• nyponros123

Hej tjejer! Började ge min dotter ersättning förrgår, men hon vägrar flaskan! Jag har köpt lite olika nappar men ingen av dem fungerar..är det någon som har lite råd och tips?Gråter

• nyponros123

Hej allihopa! Hoppas allt är väl med er och era fina bebisar:=)
    Jag har en glad tjej som nu är fyra månader och två dagar. Hon är 65,5 cm lång och väger 7700 gram. Vi har testat att ge henne banangröt och det blev en stor succé så det kommer vi fortsätta med. Hon kan sitta själv med hjälp av stöd i några minuter så mamma hinner fotaGladHar testat hoppgunga men hon har inte riktigt kommit på ännu hur man ska göra. Verkar som att en del utav era småttngar sitter redan i matstolen? Vi har fått ärva en jättefin tripptrappstol så kanske hon kan sitta i den med lite hjälp av kuddar och liknande eller vad tror ni? Kram till er alla!

Svar på tråden September bebisar :)