Jag väger 55 kg och är 170 cm lång. Han tycker jag är pluffsig?
Jag vet inte om jag postat denna tråden rätt men det här var det närmsta jag kunde komma.... :/
Alltså jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag har tidigare lidit av anorexia i flera år. Under tiden har jag varit ihop med min nuvarande kille. Han har stöttat mig och hjälpt mig igenom detta... Idag har jag gjort stora framsteg och har gått upp cirka 10 kg på ett halvår. Jag är själv helt okej nöjd med hur jag ser ut nu...Häromdagen kom jag och tänka på hur smal jag varit och sa till min kille "tycker du inte jag gjort stora framsteg älskling?". Svaret jag får är "jo, men akta dig så dom inte blir fööör stora". Jag frågade vad han menade och han sa att han tycker att jag börjar bli lite pluffsig......
Visst om han är van att se mig äckligt smal, men vad har han för idealbild egentligen om jag är pluffsig nu?
Det är inte på något vis han som fått mig att gå ner i vikt tidigare utan det har med en del fobier att göra.. Så det han säger skulle inte få mig att gå ner igen, men däremot funderar jag på om han tyckte att jag var lagom smal under min anorexiatid. Känns bara så konstigt att han säger så som han stöttat mig att gå upp i vikt :/