• OnlyZ

Bukplastik..

Ja nu har jag blivit bevliljad en bukplastik, den ska ske någon gång ibörjan på nästa år. Open ska ske på St göran pga att Karolinska hade fullt.. Ska göra en stor bukplastik.. Är ni fler där ute som snart ska göra en op? Eller någon som gjort en op som kanske vill dela med sig lite och kanske vill svara på lite av mina frågor?

• Svar på tråden Bukplastik..
  • OnlyZ

Jo jag har gjort en gbp.. Har gått ner 56 kilo, gick till vc och sa att jag ville bli av med hänget. Då tog dom bilder och skickade till KS.. Ibland vill vc att man själv ska ta bilderna.. Sen fick jag en kallelse till ks och träffade en kille som ställde en massa frågor och tittade på magen.. Han sa att jag absolut kommer att få en op. Senare fick jag en kallelse till en kirurg.. Och på den vägen är det..

• OnlyZ

Ok! Ja för jag snackade med min kirurg igår och då berättade jag att jag haft problem med infektioner osv tidigare, då sa hon att dom sätter mig på en kur antibiotika innan open.. Fick du det?

• OnlyZ

Åh fy det låter ju jätte jobbigt! Vet man varför du fick en sån illa infektion? Hur länge fick du stanna kvar på sjukhuset?

• OnlyZ

Men va kul att det är gjort! Och va skönt att allt gick bra =) Grattis! Jag längtar tills det e dags, har inte fått något datum än men vet att det blir i början av nästa år.. Har du köpt tros-gördlar?

• OnlyZ
    youngma90 skrev 2012-11-29 00:02:10 följande:
    Nää. Ska få imorgon på återbesöket. Det ingick i priset.

=)

Hur gick det för dig?
  • OnlyZ
    Smulan87 skrev 2013-01-15 22:26:39 följande:
    jag har redan gjort en bukplastik, kan va kul att "samlas" och prata om erfarenheterna =D

Vart gjorde du din? Och hur gick det ? =)
  • OnlyZ
    Smulan87 skrev 2013-01-16 22:31:04 följande:
    Karlshamn/Blekinge. Via landstinget den 30 Maj 2012 :) Gick kanon! ska se om jag kan ordna en bild

Va kul att du e nöjd =D
Svar på tråden Bukplastik..