• tette97

vad ger man sin pojkvänn i julklapp???

vi har varit tsm sedan oktober och jag har snart panik över vad jag ska köpa ;) några tips?

• Svar på tråden vad ger man sin pojkvänn i julklapp???
  • Adonis

Beror på vad det får kosta...En god parfym, en tröja, en skjorta, en hotellnatt med dig, kryssning, helkväll med trerätters, konsertbiljett...

• Tirem

Något litet... Ni har bara varit ett par i en månad så kanske ett "presentkort" på en hemmakväll med en god middag och en bra film.

• tette97
    Adonis skrev 2012-11-06 07:46:06 följande:
    Beror på vad det får kosta...En god parfym, en tröja, en skjorta, en hotellnatt med dig, kryssning, helkväll med trerätters, konsertbiljett...
    det tycker jag lät som bra saker. det får inte kosta för mycket!

vad kan ett armband med mitt namn ingraverat kosta?

• MamaPapa

Skulle nog inte köpa armband med ditt namn ingraverat när ni varit tillsammans så kort tid. Har han någon hobby? Spelar han tvspel tex ? Skulle köpt något klädesplagg, spel eller kryssning som någon skrev ovan.

• Adonis
    tette97 skrev 2012-11-06 08:26:29 följande:
    det tycker jag lät som bra saker. det får inte kosta för mycket!

vad kan ett armband med mitt namn ingraverat kosta?

Det kan nog kosta hur mycket eller hur lite som helst beroende på typ av armband. Kolla t ex Smycka, de brukar ha fina saker och olika prisklasser på smycken.
  • tette97
    MamaPapa skrev 2012-11-06 08:34:27 följande:
    Skulle nog inte köpa armband med ditt namn ingraverat när ni varit tillsammans så kort tid. Har han någon hobby? Spelar han tvspel tex ? Skulle köpt något klädesplagg, spel eller kryssning som någon skrev ovan.
    jo han gillar verkligen tv spel. :)
  • tette97
    Adonis skrev 2012-11-06 08:37:25 följande:

Det kan nog kosta hur mycket eller hur lite som helst beroende på typ av armband. Kolla t ex Smycka, de brukar ha fina saker och olika prisklasser på smycken.
    okej tack det ska jag titta upp :)
  • tette97
    Babiesguard skrev 2012-11-06 08:49:22 följande:
    En kokbok som ger värme och omtanke gillar killar
    ingenting för min kille tyvärr!
  • Anton Chigurh
    tette97 skrev 2012-11-06 08:42:43 följande:
    jo han gillar verkligen tv spel. :)
    Ett presentkort från GAME vore väl toppen då. Eller en tur med en MIG-29
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • tette97

det lät bra det tar jag om jag inte kommer på något bättre :)

Svar på tråden vad ger man sin pojkvänn i julklapp???