• Anonym

Åsikter om skönhetsoperationer

Min sambo tror helt seriöst att de som opererar brösten eller fyller ut läpparna är kåta.
    De som har stringtrosor är kåta.

Alltså jag höll på trilla av stolen!
    Hur fan kan man ens tänka så. Låter så otroligt sjukt i mina öron.

Sen tror han ju oxå att det finns en stor grupp människor vilka han kallar "dom som inte gillar sex".
    Det är ju naturligtvis inte dessa då som opererar sig.
    Och att tjocka sk. fula människor inte kan njuta lika mkt av sex eftersom dom inte är nöjda med sig själva.

Va fan det känns ännu värre när jag skriver ner detta. Man blir nästan rädd.

Och ja han ÄR vuxen. Närmare 40 år

• Svar på tråden Åsikter om skönhetsoperationer
  • Anonym

Vad jag än säger så ger han sig inte heller. Han tror stenhårt på detta

• NadiaMi

Så, antingen är man kåt hela tiden eller så är man ointresserad av sex?

Hur är han själv?

Det enda han kan ha rätt i är att man har svårare att njuta av sex om man inte är nöjd med sig själv, men det kan ju vara ett problem oavsett kroppstyp och är dessutom betydligt vanligare hos dem som väljer att göra skönhetsoperationer.
    Varför operera sig om man trivs med sin kropp liksom?

• Anonym
    NadiaMi skrev 2012-11-06 08:57:05 följande:
    Så, antingen är man kåt hela tiden eller så är man ointresserad av sex?

Hur är han själv?

Det enda han kan ha rätt i är att man har svårare att njuta av sex om man inte är nöjd med sig själv, men det kan ju vara ett problem oavsett kroppstyp och är dessutom betydligt vanligare hos dem som väljer att göra skönhetsoperationer.
    Varför operera sig om man trivs med sin kropp liksom?
    Själv är han kåt jämt. Spelar ingen roll om vi bråkat eller så. Han blir kåt när han ser mig o tycker jag är konstig som inte blir kåt av en kropp.

• Anonym

Han såg Lulu Carter på äntligen hemma o hon har ju gjort både läppar o tuttar som de ser ut. Sen läste han i en skvallertidning att hon gillar båda könen.
    Så nu är han än mer övertygad

• Anonym
    Anonym skrev 2012-11-06 09:19:27 följande:
    Han såg Lulu Carter på äntligen hemma o hon har ju gjort både läppar o tuttar som de ser ut. Sen läste han i en skvallertidning att hon gillar båda könen.
    Så nu är han än mer övertygad
    undrar om de stod att hon oxå har öppet förhållande
  • NadiaMi
    Anonym skrev 2012-11-06 09:17:33 följande:
    Själv är han kåt jämt. Spelar ingen roll om vi bråkat eller så. Han blir kåt när han ser mig o tycker jag är konstig som inte blir kåt av en kropp.

Ah, så HAN blir kåt av kroppar han uppfattar som attraktiva och utgår från att DE också är kåta bara för att han tänder på det och därför bör de också göra det...

Närmare 40 skrev du...
    Lite skrämmande faktiskt att ha en så pass egocentrisk syn på det i den åldern.
  • Anonym (?)

Men hans resonemang stämmer ju. Ge mig ett enda argument till varför han skulle ha fel.

• Anonym
    Anonym (?) skrev 2012-11-06 09:22:35 följande:
    Men hans resonemang stämmer ju. Ge mig ett enda argument till varför han skulle ha fel.
    vad menar du?
  • Anonym (?)

Du tycker att han har fel. Varför?

• Anonym
    Anonym (?) skrev 2012-11-06 09:25:33 följande:
    Du tycker att han har fel. Varför?
    Alla är väl kåta?! Även om man inte opererar sig.
    Man är väl inget kåtare för att man sprutar in nåt i läpparna?
    Eller gör man det för att man tänker på att suga kuk?
    Opererar man brösten för att man är kåt på bröst? Eller gör man det för att ha bröst o känna sig kvinnlig?

Har man stringtrosor för att man är kåt? hur? why?
    Finns ingen koppling där ens
Svar på tråden Åsikter om skönhetsoperationer