• Loui

Skulle ni vilja ha min sambo?

Skrattande .. skulle ni vilja ha min pojkvän?

Fakta:
    - Han är extremt charmig 
    - Han har sjukt fint skratt som får alla andra att bli glada också
    - 172 cm lång
    - Bra benstomme men absolut inte tjock
    - Kan argumentera med vem com helst och vinna (ja, det kanske kan vara negativt med Tyst
    -  Älskar att laga mat, och gör världens godaste mat
    - Han är supersugen på ett litet barn!
    - Händig 
    - Över lag väldigt trevlig och omhändetagande man som bryr sig om sina nära och kära
    - Älskar att kolla film/ serier
    - Hatar att diska och städa, så det bli en del tjat
    - Spelar gärna Wow
    - Snusar
    - Älskar öl (och blir ciggsugen efter en öl) 
    - Rätt så dålig på att hålla i pengar, så han kan slösa på onödigheter 
    - Är riktigt fjantig ibland (för min del är det roligt)
    - Han gillar att vara ute i naturen, fiska, plocka svamp osv
    - Och sist men inte minst så är han jägare!

Vad säger ni tjejer? Drömmer

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-06 13:59
    Jag måste ju faktiskt tillägga att han är oerhört snäll, lyssnar när man pratar och försöker lösa om man vill ändra på något.
    Han stänger inte in sig när han spelar Wow, utan han spelar när han har tid över!

och..
    - Bra lön (fast jobb)
    - Han är romantisk
    - Älskar att gosa
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle ni vilja ha min sambo?
  • adaeze

nja jag är 1,74 så föredrar om killen är minst 1,74 också.. Och så tycker jag snus är äckliiigt.
    Jaga är coolt men fiska är fjantigt, gilla rint ekillar som gillar datorer så mycket, jag ska vara datanörden i huset inte han!
    Och så hatar jag att gosa.
    Sen så vill jag vara den som lagar mat, jag lagar bäst mat alla andra bara gör fel hela tiden. Men det är klart, är han supercharmig så har man väl överseende med allt sånt, frgan äär nog snarare vem som skulle stå ut med mig och mina krav och fixa ideer :P

• adaeze
    akvarella skrev 2012-11-07 07:26:15 följande:
    Stod inget om att han var snygg..

Snusar, dricker, röker, dödar djur, tar inte ansvar i hemmet gällande hussysslor, datanörd, slösar på pengar, argumenterar.. nej tack.
    haha ja fy för män som argumenterar! Fattar de inte att de bara ska sitta tysta och hålla med!? :P
  • Jessi08

Nej vill jag inte:D Vad vill du med tråden?

• Rigmor Mortis

Nej. För kort, dålig på hushållssysslor, spelar dataspel, snusar, röker, slösar, och framför allt är jägare.

• Sofie 943

Det är ju inte sådana saker som spelar någon roll om ett förhållande ska fungera.
    Det handlar ju om man matchar som personligheter.

En kille kan "vara äcklig" och snusa och han kan vara nörd, för kort osv, men ändå kan man ha en sån personkemi så man fortfarande är som nykära efter flera år. 

• Loui
    Jessi08 skrev 2012-11-07 12:52:20 följande:
    Nej vill jag inte:D Vad vill du med tråden?
    Haha, jag är bara nyfiken på vad ni har att säga om hans sidor! Solig
  • Loui
    adaeze skrev 2012-11-07 12:44:27 följande:
    nja jag är 1,74 så föredrar om killen är minst 1,74 också.. Och så tycker jag snus är äckliiigt.
    Jaga är coolt men fiska är fjantigt, gilla rint ekillar som gillar datorer så mycket, jag ska vara datanörden i huset inte han!
    Och så hatar jag att gosa.
    Sen så vill jag vara den som lagar mat, jag lagar bäst mat alla andra bara gör fel hela tiden. Men det är klart, är han supercharmig så har man väl överseende med allt sånt, frgan äär nog snarare vem som skulle stå ut med mig och mina krav och fixa ideer :P
    Jag är 1,73 så det är klart han är lite kort för mig med, hehe.
    Haha, i detta hushållet är det jag som alltid gö fel när det gäller maten, han är värsta mästerkocken ju!

Haha, ja, hmm. Där vände det Skrattande 
Svar på tråden Skulle ni vilja ha min sambo?