• mp90

Julklapp bebis

Här ligger jag o väntar på min bebis, v 40+2 idag.. Nära o kära har börjat fråga om jul.. Vad bebis vill ha! Gud det är ju skit svårt! Det är en pojke! O jag tänker att man kan ju önska sig saker till våren o sommaren eftersom han ändå kommer va så liten i jul! Någon som har tips på vad vi kan önska oss? Vad behövs ändå köpas i den vevan som man kan önska sig istället :)? Tacksam för svar!

• Svar på tråden Julklapp bebis
  • Sluta

Jag är i v. 36+3 och vi har önskat oss Babygym, babysitter, kläder, lakan och leksaker som passar allt från födsel till första födelsedagen.

Vi vet inte vilket kön det blir, därför har vi handlat sparsamt med kläder och lakan m.m. för att fylla på med lite mer färger (jag bryr mig inte om om andra har rosa till sina pojkar osv. men vi vill gärna ha tjej-/killfärg beroende på kön) när bebisen väl anlänt.

Funderade även på en Stokke matstol, men det kanske får bli till nästa år :)

• mp90

Babygym är ju perfekt, både tripptrapp och babysitter har vi fått från svärmor o svärfar redan.. Men som sagt leksaker o så upp till 1 år är ju perfekt så man bara kan ta fram sen :)

Svar på tråden Julklapp bebis