Hur tänker ni som föder barn fredagen den trettonde?
Hur kan ni ens få för er att föda barn då? Känner man att ungen är på väg det datumet kniper man väll igen? Vill man inte det bästa för sina barn. OMG vilka mammor det finns!!!
Hur kan ni ens få för er att föda barn då? Känner man att ungen är på väg det datumet kniper man väll igen? Vill man inte det bästa för sina barn. OMG vilka mammor det finns!!!
Det är väl inte precis lätt att "knipa igen" när man föder barn!!??
Min man är född fredagen den 13e och det gick hur bra som helst, han är som sagt gift och har två egna barn nu
Nej man får ju faktiskt tänka på barnen. Jag tvingade till mig igångsättning veckan innan fredagen 13:e, bara för att se till att bebisen inte kom då. Inte så kul för mig, men vi föräldrar måste offra oss för barnen.
Du skämtar!? Tror ni verkligen på det där!?
Eller ännu värre, hur tänker de som föder barn den 29 februari? Då får ju det stackars barnet bara födelsedag vart fjärde år!
Hahahhahahahaha!!!!
De barn som föds fredag den 13.e har ju tre st. 6 inristat i huvudet har jag läst.......inte så kul....dessutom så är de lite allmänt läskiga och har kosntigt beteende...
Självklart. Fredagen den trettonde är bara så fel
Tycker de som föder barn på eftermiddagen är klart sämst. Usch!!
Tänker att det är väl bara att behandla barnen som vad de är. Alltså the spawn of satan.