• Rådjur

Munkpeppar/Agnus castus - fråga!

Jag ber om ursäkt för att jag skriver i denna forumdel, eftersom jag absolut inte planerar barn - men jag tänkte mig att jag kanske kunde få vettiga svar här!

Jag använder just nu Munkpeppar mot PMS-besvär - men vad jag vet kan man även använda den för att hjälpa sin fertilitet på traven, det är därför jag frågar i denna forumdel!

Har ni som använder munkpeppar/agnus castus märkt att ni fått konstig menscykel ? Obestämd

Min mens hoppar typ BAKÅT för varje månad!!!! Jag brukade få den runt den 21:a till 23:e varje månad - men förra månaden hoppade den till den 17:e och nu sitter jag här med mensvärk och kommer antagligen få mens idag/imorgon ... det är bara den 6:e!!!!

Är det normalt att mensen hoppar bakåt såhär, eller är det pga. munkpepparn ?
    Är det något dåligt ? 

Känns som om det blir kortare och kortare tid mellan gångerna jag har mens .... vill inte ha det så Foten i munnen

Tackar hjärtligt för era svar {#emotions_dlg.flower}, vet inte var annars jag ska vända mig...                   

Svar på tråden Munkpeppar/Agnus castus - fråga!