• Nyfiken2012

Vilken sweatsuit/overall/jumpsuit, hjälp!

Finns ju hur mkt som helst. Vill alltså ha en heldress i sweatshirt el typ velour, stl 74 el 80, har hittat flera men vilka är sköna/bra? Hittar på bl.a. Lindex, KappAhl mfl. Ge mig tips på bra!

• Svar på tråden Vilken sweatsuit/overall/jumpsuit, hjälp!
  • mammaSöt

stadium har bäst tycker jag, vet inte om de har så små dock. Annars är lindex superbra!

• Nyfiken2012

Ja det får ju gärna vara ett pris kring 200 kr ca, i och med att de växer, och så kan man ju köpa flera. Tycker ni det stör med luva eller är det rentav bra? Min kille kryper en hel del.

• watership down

om barnet ska leka i den ska det vara utan luva eftersom det alltid finns en viss stryprisk med luvan. om den ska vara mysoverall på kvällar och att dra på när man ska upp o käka frukost på morgonen kan det ju vara mysigt med luva.

• Linmin

Jag hade föredra overall i sweatshirt, när det blir overall i velour så blir det så varmt när det är en heldress. Båda mina barn har svettats tokmycket i overaller i velour inomhus. Linder har ju fina som du sa....

• Kraftverk

Jag tycker att theBrands heldresser är snygga och sköna! Vår 2,5-åring älskar sin därifrån, och det får jag väl erkänna att jag också gör. Cool baggy stil, mjuk och skön och i sweatshirt-tyg. Tidigare hade vi från Villervalla, i velour, även den underbar men ganska varm.

Svar på tråden Vilken sweatsuit/overall/jumpsuit, hjälp!