Vilken sweatsuit/overall/jumpsuit, hjälp!
Finns ju hur mkt som helst. Vill alltså ha en heldress i sweatshirt el typ velour, stl 74 el 80, har hittat flera men vilka är sköna/bra? Hittar på bl.a. Lindex, KappAhl mfl. Ge mig tips på bra!
Finns ju hur mkt som helst. Vill alltså ha en heldress i sweatshirt el typ velour, stl 74 el 80, har hittat flera men vilka är sköna/bra? Hittar på bl.a. Lindex, KappAhl mfl. Ge mig tips på bra!
Kameleont Design har underbara i velour!
Jag gillar Villervalla.
stadium har bäst tycker jag, vet inte om de har så små dock. Annars är lindex superbra!
Ja det får ju gärna vara ett pris kring 200 kr ca, i och med att de växer, och så kan man ju köpa flera. Tycker ni det stör med luva eller är det rentav bra? Min kille kryper en hel del.
om barnet ska leka i den ska det vara utan luva eftersom det alltid finns en viss stryprisk med luvan. om den ska vara mysoverall på kvällar och att dra på när man ska upp o käka frukost på morgonen kan det ju vara mysigt med luva.
Jag hade föredra overall i sweatshirt, när det blir overall i velour så blir det så varmt när det är en heldress. Båda mina barn har svettats tokmycket i overaller i velour inomhus. Linder har ju fina som du sa....
Jag tycker att theBrands heldresser är snygga och sköna! Vår 2,5-åring älskar sin därifrån, och det får jag väl erkänna att jag också gör. Cool baggy stil, mjuk och skön och i sweatshirt-tyg. Tidigare hade vi från Villervalla, i velour, även den underbar men ganska varm.