Emmaljunga monkey double
Hej!
Undrar om någon av er har köpt nya Emmaljunga monkey double?
Försöker hitta pris att jämföra med men svårt med en sådan ny vagn - så tacksam för alla erfarenheter - både av kvalité och pris, mm!
Hej!
Undrar om någon av er har köpt nya Emmaljunga monkey double?
Försöker hitta pris att jämföra med men svårt med en sådan ny vagn - så tacksam för alla erfarenheter - både av kvalité och pris, mm!
Jag har inte vagnen själv men vet lite fakta om den iallafall.
79 cm bred...känns som den är smalare än vår Chariot vi har nu. Haha!
De första vagnarna kommer ut v.48, så det är minst tre veckor tills någon har köpt en över huvud taget
Jag skulle inte våga räkna med att en verkligen kommer v.48. Nya vagnar brukar alltid bli försenade. T.ex Ozone: skulle oxå komma vid jul första årsmodellen, men kom inte förrän i mars....
Den går ju att köpa/beställa så jag var nyfiken på om någon hade en prisuppgift, så...någon har säkert köpt den
Och, ja, jag har sett pris på internet ~ ca 7000:-
monkey beställs per del, så priset varierar ju beroende på vilket chassi man köper, och hur många sitt och liggdelar man köper.
De prisuppgifter jag sett är följande (ca priser):
9600 komplett
Varje sitt eller liggdel kostar 2000/st
dubbelchassit 3600
Ja, precis! Jag har sett 7000:- för dubbelt chassi, ligg- och sittdel.
Någon som sett den irl än?
Attans då... Det var ju bredden på sittdelen jag var rädd för :-/ Jaka, får kolla lite närmare själv, men förvånad att du skriver att den upplevdes som stor...? Är den inte väldigt smal? *kliar mig i huvudet*
Åh har samma frågor och att sittdelen är för smal? är det någon som haft den än/testat den? tipsss.. min son kommer vara 1 år när den andra kommer så syskonvagn akut nu:D
Alltså själva sittsen va jätte smal!
Har Emmaljunga Monkey Double med 2 bagdeler til tvillingene, og elsker den. En kvalitetsvogn som føles veldig lett å trille, samtidig som den er veltesikker med 4 (punkteringsfrie!) hjul! Kommer til å bruke denne vognen som bagvogn til tvillingene, og deretter bytte over til en Bumbleride Indie Twin. Har Indie Twin i hus, men ettersom mine babyer skal ligge i bag i vinter, er det klasseforskjell på bagene til disse vognene. Emmaljunga sine bagdeler er deilig dype og lune for de små <3