Hur uppdatera cv?
Jag har ledsnat lite på min lön och tänkte uppdatera mitt cv och lägga in på diverse rekryteringssidor. Letade nu upp mitt gamla cv som jag hade när jag sökte jobb på min nuvarande arbetsplats och funderar lite på hur jag ska uppdatera det.
Jag har nu jobbat i 5 år med kvalificerade uppgifter inom it och mitt cv består av arbeten som bartender, receptionist, mc donalds och liknande. Alltså inte speciellt relevant för de jobb som skulle vara intressanta för mig.
Så det jag undrar är om jag ska ta bort alla dessa och istället ersätta med det som jag gör idag. Och det jag gör idag, hur ska jag skriva om det? Jag har haft två roller på företaget, trainee och sedan konsult. Men sedan så har jag ju som konsult arbetat väldigt brett, Till exempel med utbildning, implementering, rådgivning med mera men allt detta har skett inom samma roll. Jag har också lett många av mina egna projekt och varit mentor åt många nyanställda men det är samma sak där. Jag har inte officiellt haft någon titel som mentor eller projektledare utan bara fungerat som det ändå.
Någon som har några tips?