• Anonym

Poängsystem

poäng? som i Solsidan?

nej det är en usel idé

• Anonym

L i n n och Som snö kommunicerar ni bara med varandra via FL eller pratar ni med varandra IRL också?

• Anonym
    L i n n skrev 2012-11-07 18:34:11 följande:
    Vi är knäpptysta IRL.
    Inte ett ord.
    Man skulle kunna tro att vi är stumma!
    Vi går bara och tittar på varandra. Inte ett pip kommer ur våra munnar.

Något mer du undrar över?

Nope det var det enda jag undrade =) tack för svaret.
  • Anonym
    Ellan92 skrev 2012-11-07 18:35:15 följande:
    det undrar jag med !!

Har ni sex irl eller hänger ni bara på FL och pratar högt o lågt att ni ligger överallt och närsom ? 

Tänk om det de målar upp på FL bara är en fasad? Att de har ett kasst förhållande IRL? Med noll sex och noll kommunikation?
  • Anonym

Jag tycker ni har väldigt härliga och uppfriskande idéer (har sett er i andra trådar också)
    Tänk vad man skulle kunna trigga igång varandra med ett sånt system!
    Andra är nog bara bittra för att dom inte har ett så öppet och lekfullt förhållande som ni verkar ha!
    Hade tyckt det varit riktigt kul om min sambon hade kommit hem och föreslagit något sådant, han hade nog gillat det också :)

• Anonym
    Som snö skrev 2012-11-07 18:37:22 följande:
    Har vi lagt upp en tråd som heter "Vi knullar ofta och gärna med varandra, och skriver gärna om det på fl, fråga vad du vill"?

Haha nej det har ni inte, men den här tråden är ju bara så usel, vadå "poängsystem"? Nej det låter som prostitution eller nåt. Tror inte så många nappar på din så kallade "braiga idé".  
  • Anonym

"Munknull med sprut". Du förutsätter alltså att det är kvinnan som har minst sexlust?

• Anonym

Med analt menar du att jag som kvinna får ta min kille analt med en strapon eller dildo?

• Anonym

Och vad menar du med "genomfört samlag" till mannen fått utlösning eller?

• Anonym

haha, det här måste vara världens sämsta tråd! Skapat av en mansgris!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-11-07 23:45:51 följande:
    haha, det här måste vara världens sämsta tråd! Skapat av en mansgris!

Varför det? Det behöver ju inte innebära att mannen inte gör något. kan ju vara lika sysslor men att man kan få mindre att göra av de tråkiga sysslorna genom att ha sex.
  • Anonym

vad är detta för skitsnack?? sanslöst att ens resonera detta trams!!

Svar på tråden Poängsystem