• Ellan92

Poängsystem

Anonym skrev 2012-11-07 18:31:15 följande:
    L i n n och Som snö kommunicerar ni bara med varandra via FL eller pratar ni med varandra IRL också?
    det undrar jag med !!

Har ni sex irl eller hänger ni bara på FL och pratar högt o lågt att ni ligger överallt och närsom ? 
  • Ellan92
    Anonym skrev 2012-11-07 18:36:43 följande:

Tänk om det de målar upp på FL bara är en fasad? Att de har ett kasst förhållande IRL? Med noll sex och noll kommunikation?
    Flört
  • Ellan92
    Som snö skrev 2012-11-07 18:37:22 följande:
    Har vi lagt upp en tråd som heter "Vi knullar ofta och gärna med varandra, och skriver gärna om det på fl, fråga vad du vill"?
    Nä det behövs nog inte.
  • Ellan92
    Anonym skrev 2012-11-07 18:39:43 följande:

Haha nej det har ni inte, men den här tråden är ju bara så usel, vadå "poängsystem"? Nej det låter som prostitution eller nåt. Tror inte så många nappar på din så kallade "braiga idé".  
    hur håller man koll på sina poäng?
    Listor på kylskåpet ? 
  • Ellan92
    Som snö skrev 2012-11-07 19:40:55 följande:
    Och eftersom intresse tydligen finns för vårt sexliv så gjorde jag en egen tråd för dom frågorna. Där ni säkert får svar också.
    Så leta reda på "vi outar vårt sexliv på fl" och ställ dom där frågorna istället!
    nää.
  • Ellan92
    L i n n skrev 2012-11-07 23:39:32 följande:
    Han är så finurlig min Snögubbe
    Som bara kommer på sånt här.

Det började med att jag, kvart över tre idag, meddelade honom via sms att jag gått utan trosor hela dagen (haha).

Svaret tillbaka blev att jag får pluspoäng för det.

Och när jag då frågade hur många poäng och hur/var jag löser in dessa poäng så fick jag veta att jag kunde byta in dem mot tjänster!

Så för sexuella aktiviteter ökar jag på mitt plusförråd och tar han disk eller matlagning så dras det bort poäng från mitt förråd.
    Hahahaha.

Kan vi inte testa till helgen, älskling?
    ja really, ta patent på idén o invänta nobelprisSkål
  • Ellan92
    L i n n skrev 2012-11-07 23:43:06 följande:
    Guses vilka surfittor det finns!
    Bara för att inte ni får knulla...

Men det rör mig inte i ryggen.
    Kul att du gillar tråden så pass mycket att du kikar in då och då i alla fall!
    klart jag kikar in, har favoritat den o allt Hjärta

Ligga får jag, men gör det helst utan ett po'ngsystem, låter bara ...jobbigt
  • Ellan92
    Glädje58 skrev 2012-11-07 23:46:53 följande:
    Kan man få minuspoäng också?
  • Ellan92

jag gillar nog den här tråden iallafall

Svar på tråden Poängsystem