• Ovidius

Poängsystem

Bättre med poängsystem för utseende. Dvs ansikte hår och kropp. Den som får högst poäng får välja när var och hur man skall knulla.

Betygsättare är en objektiv jury , bestående av 10 personer av motsatta könet som icke är jäviga ( morsan platsar inte). Bedömningen av könsdelarna blir intrikat.

• Ovidius
    Som snö skrev 2012-11-08 07:56:30 följande:
    Ovidus: men vad fan? Jag skulle ju aldrig få bestämma om knulla i mitt förhållande!!
    Nä, men då du kan du glädja dig åt att du har en attraktiv partner! Nu vet jag inte om du är kvinna eller man, men det blir ju åtminstone sex 2 ggr under relationen om ni vill ha barn. Mannen kan ju sterilisera sig om han vill ha sex flera gånger.
  • Ovidius
    Som snö skrev 2012-11-08 12:57:32 följande:
    Ovidius: Fast då kommer frågan. Den oundvikliga frågan!
    Hur många poäng är en unge värd om den ene vill men den andra tvekar?

Om man är steriliserad kan man få till en sjuhelvetes massa ligg utan resultat. Då är det bara att fortsätta att fila på tills bluffen avslöjas,

Men om det inte är så  -  så vet jag inte    Nä'r du tog in ungen gjorde att det hamnade på en för hög nivå för mig, den primitiva neanderthalaren
  • Ovidius

Om man är steriliserad kan man få till en sjuhelvetes massa ligg utan resultat. Då är det bara att fortsätta att fila på tills bluffen avslöjas,
    Men om det inte är så  -  så vet jag inte    Nä'r du tog in ungen gjorde att det hamnade på en för hög nivå för mig, den primitiva neanderthalaren

Svar på tråden Poängsystem