• Som snö

Poängsystem

Testa i helgen? Absolut!
    Funderar på det där med bebis. Ja din alltså. Den du har som egentligen inte är bebis. Hur gör vi med poäng där?
    Är det en förmån för mig att ta hand om honom så du ska få poäng för det? Eller är det en tjänst jag utför som ska kosta dig poäng?

Och mangris? Hur tänkte du då?

• Som snö

Olle: Så att roas av lite rollspel, det går fetbort i din värld?
    Tur att vi inte delar värld säger jag då!

• Som snö

Linn: Så hur många poäng kommer det kosta mig att få gå upp och umgås med honom tidig lördag morgon? Haha

• Som snö

Och Olle igen: Är det nåt du aldrig kommer få höra av mig så är det att min hiss går ända upp. Och det finns en orsak till att jag inte säger det!

• Som snö

Ovidus: men vad fan? Jag skulle ju aldrig få bestämma om knulla i mitt förhållande!!

• Som snö

Olle: varför skulle vi? Och varför så sur? Gubbgrinig på morgonkvisten?

• Som snö

Linn: Om jag får ge honom frulle, och byta en bajsblöja innan du vaknar så kan vi säga att du får 75 poäng!!

• Som snö

Nu ska vi se Olle:

Du får naturligtvis skriva det du vill. Precis som jag har rätten att bemöta det du skriver.
    "Fattar du inte det går hissen ända upp" är ungefär lika konstruktivt som att fråga om du är gubbgrinig.
    Så, hur var det du sa? Klarar du inte kritik ska du inte skriva?
    Jag klarar kritik. Gör du vännen?

• Som snö

Nä Olle. Du har missuppfattat vad jag fattat. Men det gör inget. Jag tycker om dig ändå!

Men även om det missuppfattas här så kan vi väl vara överens om att du tycker idén är dålig, och vi tycker den är rolig?
    Och olika får man väl tycka? Eller?

• Som snö

Ovidius: Fast då kommer frågan. Den oundvikliga frågan!
    Hur många poäng är en unge värd om den ene vill men den andra tvekar?

• Som snö

Men ungar borde väl en primitiv neandertalare först? Blir inte primitivare än så! På deras tid visste man ju bara hur man gjorde ungar. Inte hur man inte gjorde!

• Som snö

Anonym: Resonera är för anonyma. Som inte vågar stå för någon åsikt över huvud taget. Vi andra bara gört!!

• Som snö

Om nu partnern tjatar om att då klippa en, vill alltså att man ska se en smula välvårdad ut. Ska man då kräva egna poäng för att låta henne gå loss med saxen? Eller ska man helt enkelt byta mot sex?

• Som snö

Och Linn: inte för att jag räknar poäng eller så, men, visst, tjugo nya sådär. Vad vill du ha till frukost i morgon älskling??

Svar på tråden Poängsystem