• itsdevine

Gravidbloggar?!

Hej,

Hmm nu är man lite på jakt efter roliga och spännande gravidbloggar. Skulle vara intressant och se hur ni andra har det. Jag själv är 25, bor men min fästman Johan och vår snart 2 år fyllda son och så väntar vi på nästa barn nu som kommer i mars. Är i vecka 22. Jag försöker blogga så mycket det bara går men ibland är man bara för trött. Livet som heltidsarbetare, småbarnsförälder, fästmö och gravid kvinna tar ju kol på en. Finns det flera? Länka gärna.

Mig följer ni på eimidevine.blogg.se

• Svar på tråden Gravidbloggar?!
  • Sommarljus

Väntar syskon till min snart treåring, bloggar om min graviditet. Är heltidsajukskriven (sedan vecka 16) för foglossning, och har haft besvär med föreliggande moderkaka.. Om att det inte riktigt blev som jag tänkt mig den här gången...

iskrivandestund.bloggplatsen.se

• Änglasöt

Hej, har precis startat min första blogg. Är gravid i v. 22+6. Har tvillingflickor som nyligen fyllt 3 år och nu väntar vi en liten busunge. Könet blir en överraskning när h*n tittar ut :)

• TinkyWinky
    Änglasöt skrev 2012-12-09 14:33:14 följande:
    Hej, har precis startat min första blogg. Är gravid i v. 22+6. Har tvillingflickor som nyligen fyllt 3 år och nu väntar vi en liten busunge. Könet blir en överraskning när h*n tittar ut :)
    länk ;)
    ★°☆Kewin 9/7-09 ★°☆°★ Bf 17/2 -13☆°★
  • EttBattreDu

Här har ni en till blogg att följa. Har inte BF förrän i mitten på juni, men ändå :). Skriver en kombinerad träningsblogg och mammablogg. Har idag en dotter på 2 år. 

• jima15

Gravid och 15 år, min lilla tjej är beräknad till den 15 maj :) http://jlob.blogg. se

Svar på tråden Gravidbloggar?!