• SsSaraa

Finns Brio Happy med svängbara hjul?

Hej, jag är inte alls insatt i vagnar och sånt. Men efter att ha läst mycket efter den rätta barnvagnen för oss så tyckte jag Brio Happy låter underbart bra!

Dock vill min sambo ha en vagn med svängbara hjul då han tycker de är praktiska.

Min fråga; Kan man köpa en brio happy och sen byta ut hjulen till svängbara? Hur mkt kostar det? Finns det annars brio happy med svängbara hjul?  

• Svar på tråden Finns Brio Happy med svängbara hjul?
  • sanna87

Jag har en brio happy och vi har svängbara hjul där fram :) Brio happy har flera olika chassin. Själva chassit kostade dryga 3500 kr och sen väljer du ju själv om du vill ha liggdel, sittdel, hårdlift, mjuklift mm... 
    Vi valde sittdel för dryga 1300 tror jag och en hårdlift o den kostade också runt tusenlappen...  

• boggielo

Instämmer med sanna87

Brio Happy har 3 olika chassin
    Swivel (svängbara låsbara hjul fram)
    Teleskop (höj och sänkbart handtag)
    Knäled (går att ända vinkel på handtaget)

Gå in på brios hemsida så ser du själv

• SsSaraa

Vad är skillnaden mellan Brio Happy och Brio Sing? 

• ViTvåBlirTre
    SsSaraa skrev 2012-11-09 08:38:27 följande:
    Vad är skillnaden mellan Brio Happy och Brio Sing? 
    Brio Happy kan du ha som kombivagn (hård- eller mjuklift i sittdelen) eller duovagn (seperat liggdel). Brio Sing är en duovagn.
    Jag har själv Brio Happy men med fasta hjul och är supernöjd!
    Mina vänner hade en Sing men den är SÅ bred baktill så dom kom inte igenom alla dörrar här hemma vilket vi gjort med Happyn.

Jag tycker att Happyn verkar vara mer rejäl än Sing men det är bara min åsikt.
    Och jag har aldrig provkört den med svängbara hjul då detta va något min sambo absolut inte ville ha.

Lycka till med vagnköpet! Glad
Svar på tråden Finns Brio Happy med svängbara hjul?