• Anonym (Vilka kläder)

Vilka kläder ska man ha när man jobbar på Åhlens?

Om man jobbar på hem och media avdelningen ska man då alltid eller nästan alltid ha Åhlens kläder på sig. Jag pratar om Åhlens varuhus som bara har en klädavdelning dvs just Åhlens, inte som på Stockholm city där många andra säljer kläder. Får man ha egna kläder på sig från typ Lindex på hem och media avdelningen?

• Svar på tråden Vilka kläder ska man ha när man jobbar på Åhlens?
  • Apelsinskal

Ha på dig vad du vill! Det vore ju helt absurt om man inte fick ha på sig något annat än deras kläder ^^

• Anonym (Vilka kläder)
    L i n n skrev 2012-11-08 22:04:52 följande:
    Ja?
    Annat hade förvånat mig!

Då jag jobbade på H
    Allt du skulle skriva kom nog inte med...
  • Anonym (Vilka kläder)
    Apelsinskal skrev 2012-11-08 22:06:23 följande:
    Ha på dig vad du vill! Det vore ju helt absurt om man inte fick ha på sig något annat än deras kläder ^^

De kan ju tycka att man gör reklam för andra butiker om man inte har på sig deras kläder. Så jag kan förstå om det är så...
  • hojnas
    L i n n skrev 2012-11-08 22:11:55 följande:
    Men baaaajs.

Haha
    Jag antar att du menar klädkedjan H&M, skippa tecknet där mellan för det trillar bort när en skriver från appen! (Jag har gjort samma sak innan jag fick veta det, frustrerande! Glad)
  • Anonym (Åhléns)

Jag jobbar på Åhléns och vi har klädkontrakt. Åhléns kläder eller enkla enfärgade kläder från andra butiker. Annars fråga chefen så får du ett klart svar :)

Svar på tråden Vilka kläder ska man ha när man jobbar på Åhlens?