• Anonym (P)

Fel att vara pedofil? Sinnessjukt?

Hej jag är själv pedofil (kille) jag har inte kommit ut för jag är grymt rädd om vad folk ska tycka, på jobbet är det ju såklart personer som säger att pedofili är sinnessjukt och onaturligt, och då vill jag bara höra om hur ni tycker om dessa fördomsfulla människor och om pedofiler, är det kanske så att pedofili är sinnessjukt? 
    Jag har alltid tänkt förut att det spelar väl ingen roll om vad man har för sexualitet, det skadar ju ingen att vara pedofil. Men nu har jag fått dessa tankar i huvudet.

vill höra vad ni tycker och tänker
    Tack på förhand.

• Svar på tråden Fel att vara pedofil? Sinnessjukt?
  • Kya

pedofili är ingen sexualitet, det är en parafili.
    det är något sjukt, och jag tycker helt klart du borde söka hjälp för det. så du inte nån gång ger efter för det.
    och varför har du lagt det i homo/bi/trans?  

The road to hell is paved with good intentions.
  • viseversa

JA det är sjukt att tända på BARN. Och jo om man antastar våldtar ett barn så skadar din sexualitet någon annan.

• Anonym (Hm)

Eftersom barn inte har utvecklat sin sexualitet innan puberteten så tycker jag det är helt sinnesjukt att påtvinga dom sex och attraktion. Barn kan inte tänka själva.

Pedofili är ingen läggning det är som ovanstående säger en parafili.

Det är  helt äckligt sjukt och omoraliskt och ja man borde skaffa rejäl med hjälp för att inte skada andra i framtiden.

• Anonym (P)
    Kya skrev 2012-11-09 18:25:27 följande:
    pedofili är ingen sexualitet, det är en parafili.
    det är något sjukt, och jag tycker helt klart du borde söka hjälp för det. så du inte nån gång ger efter för det.
    och varför har du lagt det i homo/bi/trans?  

Varför skulle jag ge efter för det? Bara för att jag vill ha saker i en affär så stjäl jag inte allt jag ser. Jag är inte efterbliven, ser det ut som att det är något som jag har valt?

Homo/bi/trans har länge placerats i exakt samma fack, varför är det så fruktansvärt stor skillnad på dem nu?
    Det finns tyvärr ingen tråd för parafili, annars hade jag lagt den där.

viseversa skrev 2012-11-09 18:26:59 följande:
    JA det är sjukt att tända på BARN. Och jo om man antastar våldtar ett barn så skadar din sexualitet någon annan.

Jaha, så jag måste gå ut och våldta barn? Varför skulle jag göra det? Är det våldtäkt som alla homo/bi personer håller på med hela dagarna menar du?

• Anonym (Hm)
    Anonym (P) skrev 2012-11-09 18:31:12 följande:

Varför skulle jag ge efter för det? Bara för att jag vill ha saker i en affär så stjäl jag inte allt jag ser. Jag är inte efterbliven, ser det ut som att det är något som jag har valt?

Homo/bi/trans har länge placerats i exakt samma fack, varför är det så fruktansvärt stor skillnad på dem nu?

Jaha, så jag måste gå ut och våldta barn? Varför skulle jag göra det? Är det våldtäkt som alla homo/bi personer håller på med hela dagarna menar du?

Eftersom du har en pyskisk störning kan det som sagt eskalera.

Har jag tankar om att mörda någon så är det solklart att jag inte kan hålla mig en vacker dag. 
  • Kya
    Anonym (P) skrev 2012-11-09 18:31:12 följande:

homo/bi/trans är ingen parafili, det är en enorm skillnad! Och varför skulle du inte vilja ge efter? det är väl ändå normalt att vilja uppfylla sina drömmar. Det är äckligt och hemskt att tända på barn. har du själv blivit utsatt?
  • Anonym (Hm)

Jag har själv blivit utsatt fast då var det lite annorlunda det var våldtäkt och jag var 13 år.

Det äcklar mig så sjukt mycket att det finns män där ute som tänder på BARN. 

• Anonym (P)
    Anonym (Hm) skrev 2012-11-09 18:29:54 följande:
    Eftersom barn inte har utvecklat sin sexualitet innan puberteten så tycker jag det är helt sinnesjukt att påtvinga dom sex och attraktion. Barn kan inte tänka själva.

Pedofili är ingen läggning det är som ovanstående säger en parafili.

Det är  helt äckligt sjukt och omoraliskt och ja man borde skaffa rejäl med hjälp för att inte skada andra i framtiden.

Jag påtvingar inga barn sex, och de kan visst tänka själva. Däremot tror jag att du menar att de inte kan veta huruvida något är rätt/fel och säga ifrån (beroende på ålder).

Precis som homosexualitet var för mindre än en generation sedan.
    Precis som sex med djur är, och det är minsann lagligt (även om många tycker att de är sjuka i huvudet också såklart)

Varför skulle jag gå runt och skada folk? Jag slår inte ner folk jag blir arg på, och jag våldtar barn lika ofta som du våldtar random snygg person på stan'  (jag förutsätter att du inte gör/ tänker göra det).

• Kya
    Anonym (P) skrev 2012-11-09 18:35:01 följande:

Jag påtvingar inga barn sex, och de kan visst tänka själva. Däremot tror jag att du menar att de inte kan veta huruvida något är rätt/fel och säga ifrån (beroende på ålder).

Precis som homosexualitet var för mindre än en generation sedan.
    Precis som sex med djur är, och det är minsann lagligt (även om många tycker att de är sjuka i huvudet också såklart)

Varför skulle jag gå runt och skada folk? Jag slår inte ner folk jag blir arg på, och jag våldtar barn lika ofta som du våldtar random snygg person på stan'  (jag förutsätter att du inte gör/ tänker göra det).

som någon här ovan påpekade, det är en psykisk störning. du kan inte jämföra normalstörda människor med de som har en psykisk störning. som du har.
  • Bobbie

Skojjar du lr TS??? Du kommer aldrig att få ha sex med ett barn, det ÄR våldtäkt!!!! Homo/bi/trans är vuxna människor som lagligt får ha sex! Myndig att ha sex blir man vid 16års ålder allt under det ÄR VÅLDTÄKT!!!!!

Svar på tråden Fel att vara pedofil? Sinnessjukt?