Anonym skrev 2012-11-09 18:46:26 följande:
Hej ts! Jag tänker absolut inte döma dig! Snarare tvärtom, jaghar länge velat träffa någon som du och ställa ett par frågor. Hur känner du är du ser ett barn du attraheras av? Vad är det för barn du attraheras av? Hur ser de ut? Är det samma sak om du jämför med att attraheras till en vuxen? När började du känna så?
-Jag känner precis likadant som när jag ser en vuxen kvinna som jag attraheras av, så du kan nog föreställa dig. (Nej, jag får inga konstiga begär att röva bort och våldta barnet).
-Oftast sådana som är försatt i något mer sexuellt sammanhang än den normala vardagen, precis som man tänder extra på en naken vuxen kvinna, så tänder man ju mer på en naken flicka.
-Som unga kvinnor, oftast. Är generellt mer attraherad av kvinnor, men jag kan känna en sexuell attrahering till män med ibland. Oftast så är de bara något under "laglig ålder", inte spädbarn o dyl.
-Ja, ungefär. Det är klart att det känns som en "förbjuden" och "spännande" tanke, lite som att attraheras av män (då jag inte är uttalat homo/bi).
-Bra fråga... jag började väl när jag själv var i den åldern man började tänka på tjejer över lag, och då på tjejer i min ålder. Sedan har väl det aldrig riktigt försvunnit helt.