• Anonym (P)

Fel att vara pedofil? Sinnessjukt?

Hej jag är själv pedofil (kille) jag har inte kommit ut för jag är grymt rädd om vad folk ska tycka, på jobbet är det ju såklart personer som säger att pedofili är sinnessjukt och onaturligt, och då vill jag bara höra om hur ni tycker om dessa fördomsfulla människor och om pedofiler, är det kanske så att pedofili är sinnessjukt? 
    Jag har alltid tänkt förut att det spelar väl ingen roll om vad man har för sexualitet, det skadar ju ingen att vara pedofil. Men nu har jag fått dessa tankar i huvudet.

vill höra vad ni tycker och tänker
    Tack på förhand.

• Svar på tråden Fel att vara pedofil? Sinnessjukt?
  • Anonym (P)
    Kya skrev 2012-11-09 18:25:27 följande:
    pedofili är ingen sexualitet, det är en parafili.
    det är något sjukt, och jag tycker helt klart du borde söka hjälp för det. så du inte nån gång ger efter för det.
    och varför har du lagt det i homo/bi/trans?  

Varför skulle jag ge efter för det? Bara för att jag vill ha saker i en affär så stjäl jag inte allt jag ser. Jag är inte efterbliven, ser det ut som att det är något som jag har valt?

Homo/bi/trans har länge placerats i exakt samma fack, varför är det så fruktansvärt stor skillnad på dem nu?
    Det finns tyvärr ingen tråd för parafili, annars hade jag lagt den där.

viseversa skrev 2012-11-09 18:26:59 följande:
    JA det är sjukt att tända på BARN. Och jo om man antastar våldtar ett barn så skadar din sexualitet någon annan.

Jaha, så jag måste gå ut och våldta barn? Varför skulle jag göra det? Är det våldtäkt som alla homo/bi personer håller på med hela dagarna menar du?

• Anonym (P)
    Anonym (Hm) skrev 2012-11-09 18:29:54 följande:
    Eftersom barn inte har utvecklat sin sexualitet innan puberteten så tycker jag det är helt sinnesjukt att påtvinga dom sex och attraktion. Barn kan inte tänka själva.

Pedofili är ingen läggning det är som ovanstående säger en parafili.

Det är  helt äckligt sjukt och omoraliskt och ja man borde skaffa rejäl med hjälp för att inte skada andra i framtiden.

Jag påtvingar inga barn sex, och de kan visst tänka själva. Däremot tror jag att du menar att de inte kan veta huruvida något är rätt/fel och säga ifrån (beroende på ålder).

Precis som homosexualitet var för mindre än en generation sedan.
    Precis som sex med djur är, och det är minsann lagligt (även om många tycker att de är sjuka i huvudet också såklart)

Varför skulle jag gå runt och skada folk? Jag slår inte ner folk jag blir arg på, och jag våldtar barn lika ofta som du våldtar random snygg person på stan'  (jag förutsätter att du inte gör/ tänker göra det).

• Anonym (P)
    Anonym (Hm) skrev 2012-11-09 18:33:06 följande:
    Eftersom du har en pyskisk störning kan det som sagt eskalera.

Har jag tankar om att mörda någon så är det solklart att jag inte kan hålla mig en vacker dag. 
    Jag har haft självmordstankar, men jag VET att jag inte kommer ta livet av mig (om inget väldigt drastiskt händer som skulel få vem som hellst att ta livet av sig).

Bara för att man tänkt en tanke är man inte tvungen att göra den till verklighet, låter som du behöver mer hjälp än mig.

Kya skrev 2012-11-09 18:33:38 följande:

homo/bi/trans är ingen parafili, det är en enorm skillnad! Och varför skulle du inte vilja ge efter? det är väl ändå normalt att vilja uppfylla sina drömmar. Det är äckligt och hemskt att tända på barn. har du själv blivit utsatt?

Har jag inte påstått, jag sa att det var, och att pedofili skulle vara en allmän accepterad sexualitet om 20 år är lika befängt för folk idag som att homosexualitet skulle vara en allmän accepterad sexualitet om 20 år för folk som levde på 40-talet. Mer eller mindre i vilket fall.

Varför skulle jag tvingas "ge efter"? Om en person aldrig få ha sex, kommer den personen per automatik börja våldta folk? Jag har inget problem med att ha sex med vuxna personer, eller min hand för den delen.
    Och nej, inte utsatt vad jag kan komma ihåg.

• Anonym (P)
    Bobbie skrev 2012-11-09 18:38:20 följande:
    Skojjar du lr TS??? Du kommer aldrig att få ha sex med ett barn, det ÄR våldtäkt!!!! Homo/bi/trans är vuxna människor som lagligt får ha sex! Myndig att ha sex blir man vid 16års ålder allt under det ÄR VÅLDTÄKT!!!!!
    "Skojjar" du själv?

För det första är man "byxmyndig" i sverige vid 15 års ålder. 

För det andra så vet väl jag med att jag inte kommer att få ha sex med något barn, tror du jag är efterbliven?
    Har jag någonsin sagt att jag ska ha det?

• Anonym (P)
    Kya skrev 2012-11-09 18:44:24 följande:
    En värld där våldtäkter på barn av sinnessjuka vuxna skulle accepteras vill inte jag leva i.

Många ville inte, och vill fortfarande inte leva i en värld där män har sex med män, och kvinnor har sex med kvinnor. Det har dock inte så mycket med saken att göra.

• Anonym (P)
    Anonym skrev 2012-11-09 18:46:26 följande:
    Hej ts! Jag tänker absolut inte döma dig! Snarare tvärtom, jaghar länge velat träffa någon som du och ställa ett par frågor. Hur känner du är du ser ett barn du attraheras av? Vad är det för barn du attraheras av? Hur ser de ut? Är det samma sak om du jämför med att attraheras till en vuxen? När började du känna så?

-Jag känner precis likadant som när jag ser en vuxen kvinna som jag attraheras av, så du kan nog föreställa dig. (Nej, jag får inga konstiga begär att röva bort och våldta barnet).

-Oftast sådana som är försatt i något mer sexuellt sammanhang än den normala vardagen, precis som man tänder extra på en naken vuxen kvinna, så tänder man ju mer på en naken flicka. 

-Som unga kvinnor, oftast. Är generellt mer attraherad av kvinnor, men jag kan känna en sexuell attrahering till män med ibland. Oftast så är de bara något under "laglig ålder", inte spädbarn o dyl.

-Ja, ungefär. Det är klart att det känns som en "förbjuden" och "spännande" tanke, lite som att attraheras av män (då jag inte är uttalat homo/bi).

-Bra fråga... jag började väl när jag själv var i den åldern man började tänka på tjejer över lag, och då på tjejer i min ålder. Sedan har väl det aldrig riktigt försvunnit helt.

• Anonym (P)
    cattitude skrev 2012-11-09 18:51:55 följande:
    du kan inte jämföra ditt sätt att tänka med ett barns sätt att tänka gällande sex, ett barn kan inte skilja på rätt eller fel vad gäller sex. du du känner är sjukt och jag tycker att du ska söka professionellt hjälp innan du skadar nån, om du inte redan har gjort det. hoppas att du får hjälp innan du går för långt med dina tankar 

Du missade när jag sa "Jag påtvingar inga barn sex, och de kan visst tänka själva. Däremot tror jag att du menar att de inte kan veta huruvida något är rätt/fel och säga ifrån (beroende på ålder)."

Och de gånger jag sa att jag vet att man inte får ha sex med barn och att jag aldrig tänker ha det (med möjlig reservation för om det skulle bli lagligt och en del andra kriterier)?

Varför denna fördom om att jag måste våldta barn?

viseversa skrev 2012-11-09 18:55:06 följande:
    Ursäkta men du jämför två VUXNA personer som har sex med pedofili!?

Ja, det gör jag. Jag har nämligen också sex med vuxna personer, man kan faktiskt ha det trots att man tänder på en och annan snygg ung tjej.

• Anonym (P)
    Anonym skrev 2012-11-09 18:57:21 följande:
    Det finns ingen objektiv och absolut definition av vad som är en parafili på det sätt som du underförstått påstår. Det är egentligen helt godtyckligt.

Ditt argument i slutändan är att du själv tycker det är "äckligt och hemskt" och därför måste det vara onaturligt och sjukt. Exakt samma pseudo-logiska argument som använts (och används) mot homosexualitet. T.ex. "Två män kan inte skapa barn och därför är det sjukt och onaturligt att de har sex med varandra."

Pedofili är inget aktivt val utan helt enkelt en medfödd sexuell läggning. Sen kan man se det som en 100% negativ och obehaglig sak bäst man vill. Men att det skulle vara en sjukdom som behöver botas ger mig vibbar från tidigt 1900-tal.

Det är lite det jag menar, men det är svårt att argumentera med vissa. Men det är skönt att det finns folk som har ett öppet sinne.

Anonym skrev 2012-11-09 19:01:31 följande:
    Ja, du är sjuk du behöver vård. Nej jag skulle inte sörja om någon låste in dig och slängde bort nyckeln. Att jämföra pedofili och homosexualitet är så fel och korkat att det inte är klokt ! Förr var många emot homosexualitet eftersom den stred mot samhällets och religionens normer. Men våldtar du ett barn skadar du det barnet för livet. Jag har läst nånstans att en pedofil själv aldrig anser att han eller hon skadar nån, men seriöst det gör ni ju om ni någonsin rör ett barn! Om ni någonsin rör, våldtar, tafsar eller kollar porr skadas barn. Btw den dan någon rör mina barn kommer jag inte att ringa polis...jag kommer att hämta yxan!

Igen det här med att inte kunna jämföra det bara för att jag tydligen våldtar barn. Jag säger det förhoppningsvis för sista gången nu: Jag tänker inte våldta (eller på annat sätt sexuellt utnyttja) några barn! Ska det vara så svårt att förstå?

• Anonym (P)
    viseversa skrev 2012-11-09 19:06:06 följande:
    Ung tjej? HUR ung? 5,8,13?

Ju högre desto mer troligt.

Missförstå mig rätt, jag gillar bröst som vilken annan kille som helst. Det är mycket lättare att tända på en tjej som har utvecklats mer.

Nu kan man ju hävda att en tjej med bröst inte är prepubertal, som då skulle vara något form av krav för att vara pedofil, men det finns 12-14 åriga tjejer med stora bröst.
Svar på tråden Fel att vara pedofil? Sinnessjukt?