Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

MIna bröst

Något lite större hade jag velat haft, men just bröts-muskulaturen är inte alldeles enkel att bygga på, och eftersom jag vägrar AAS, så.......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Putt B skrev 2012-12-17 09:28:13 följande:

Ser ingen bild... försök igen..
    Sitter du å surfar på jobbet nu igen, Putte.....cool.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (xx) skrev 2012-12-17 09:32:52 följande:
    Anton, det här är mina/ LH
    Det är allt tur att jag sitter nära ett vägguttag, LH, det funkar alldeles utmärkt som defibrillator om jag kör in fyratumsspikar i begge hålen samtidigt, så att säga. Annars hade du dödat mig ett antal gånger senaste tiden.....

Men jag lever än, Älskling....Hjärta 

Å tack. 
  • Anton Chigurh

Kunde gott varit aningen större. 

Mina då.

Jag har så förbenat svårt att bygga på just bröstmuskulaturen, har antagligen med gener å göra, men men, det finns värre exempel än mig som vandrar genom jordlivet, som har större problem med att bygga på sina bröstmuskler än vad jag har. 

Så egentligen kanske jag borde hålla käften å vara nöjd här !!! 

• Anton Chigurh
    Anonym (69 :)) skrev 2013-03-21 13:01:42 följande:
    Någon har lite tråkigt på jobbet idag :)

Bilder som döljer mer än dom visar, 69:an, är det sexigaste tänkbara, ....

Jäkligt snyggt.{#emotions_dlg.flower} 
  • Anton Chigurh
    Anonym (69 :)) skrev 2013-03-21 15:39:09 följande:
    Det där satte helheten på plats.. fint skrivet Anton. Är du förresten alltid så lika rar? Solig

Stockholm.. vad väntar du på!
    Mot dom som förtjänar det, ja, definitivt.
  • Anton Chigurh
    Anonym (lo) skrev 2013-03-21 17:34:23 följande:

Det där är det närmaste man kan komma en Gudomlig uppenbarelse härinne.....Hjärta
  • Anton Chigurh
    steffo75 skrev 2014-11-12 22:01:31 följande:

Inte så fina?

Det var tur att jag satt ner när bilden kom upp, det liksom svindlade till när det ryckte i baguetten.
    Grattis till dig och din man! 
    Det som skulle vara pricken över i:et, samma bröst men med lite smör påTungan ute
    Inte råkar du vara i fullängd också?
    Mmm, jag håller med dig SteffoHjärtaCelinesHjärta bröst är så vackra som bröst kan bli. Fast bilden ljuger, dom ÄR gudomligt vackra på bilden, men ändå finare...vackrare, i verkligheten.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    ensamärstark skrev 2014-11-12 20:25:26 följande:

phpS8RQ8r91959.jpg
    Här har vi storlek small smile5.gif har alltid haft typ B men efter barnen blev formen "mindre snygg" på dom! Haha så på mina 1,78 cm och 65 kg så passar dom inte riktigt på mig. Ska fylla dom liite grann så dom passar min kropp bättre för mitt eget självförtroendes skull smile1.gif
    Jag älskar små bröst, och dina, Ensam, är några av dom finare jag har sett, dom är, seriöst, riktigt jävla granna, och storleken är perfekt, finns förbanne mig ingen som helst anledning till att ändra på form eller storlek.

Du är en synnerligen vacker kvinna, EnsamKyss .....underbar midja dessutom.Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden MIna bröst