Inlägg från: Anonym (80G-H) |Visa alla inlägg
  • Anonym (80G-H)

MIna bröst

Har alltid haft stora och det har ju definitivt satt sina spår i form av ryggproblem.
    Har 80G-H beroende på modell på bh:n.
    Som i princip alla med stora naturliga tuttar så hänger dom en del men de är fortfarande fylliga som tur är :)
    De passar dock min kropp vilket gör att en bröstförminskning inte är aktuellt..däremot kanske jag gör ett lyft i framtiden efter jag fött klart de barn jag vill ha.
    Har inga barn och är lite oroad hur brösten kommer påverkas av en graviditet..vill absolut inte ha större!  
    Hur som helst är de avgudade av min kille och det är ju det som räknas ;)    

• Anonym (80G-H)

Hittade faktiskt ett läckert bh-set idag för ett riktigt bra pris..längesedan man kunde köpa en bh i någon annan färg än vitt eller svart :)
    Dock väldigt små i storleken då jag var tvungen att köpa 90H istället för min vanliga :/ 

• Anonym (80G-H)
    Anonym (c kupan) skrev 2012-12-21 16:15:24 följande:

Kul med underkläder vad gillar du för typ. Jag blir jätte tokig om inte trosor o bh matchar

ja det är riktigt kul :)
    Hmm vet inte om jag gillar någon speciell typ..passar dom så köper jag typ :P men balconett-bh brukar sitta bra och även någon push-up ibland om det är något speciellt tillfälle :)
    För mig är det inte så petigt om inte trosor och bh matchar iom att mina bhar vanligtvis går på mellan 500-700kr styck så blir det specialaffärer när det ska inhandlas och där kostar matchande trosor typ 300kr bara dom så det blir ingen prio direkt :)  
  • Anonym (80G-H)
    Fattig student skrev 2012-12-23 15:35:37 följande:
    Ni som har G och H, ni måste vara rätt så feta i övrigt?

wow snacka om fördomar
Svar på tråden MIna bröst