• muffan

MIna bröst

Putt B skrev 2013-01-14 14:23:13 följande:
    Ser perfekta ut.. och mycket inbjudande... finns inget att operera på dom !
    Tack Glad
  • muffan

Min bild blev borttagen! Undrar just vad som var så "sexuellt" med min stackars bild! Den var väl inte värre än "mums" bild tex?? Eller många andra jag sett här på FL!!
     Testar väl igen då med en annan bild. Min profilbild....
    Jag har hur som helst b-c kupa beroende på bh-modell och är nöjd med mina bröst.... mer törs man väl inte skriva om dom för då lockar jag väl till sex !?! Tyst Foten i munnen 

• muffan
    Anonym (mums) skrev 2013-01-14 18:04:05 följande:
    Varför blev din bild borttagen? Ojdå visste inte att min var värst... Skäms bh-banden ska åka upp igen tills nästa gång. 
    Oj, du det där var väldigt ...tja hur ska jag uttrycka mig...jätte fint skriven!! SoligSolig Tack tack!!

Man kunde se bröstvårtorna litegrann.... fyfy... och så skrev jag att många män gillat att gosa med dom! Bilden jag la in tyckte jag var en "vacker" bild. Som någon skrev om din, att bilden är fin. Den var tagen efter ett bad i somras och hade inget med sex att göra. Det måste väl vara mer utmanande där människor har en putande rumpa i stringtrosor som sin profilbild? 
  • muffan
    Mattias39 skrev 2013-01-14 16:17:43 följande:
    Muffan...förstår att du är nöjd!!
    Av det man nu kan se, nu när du tvingats censurera dig själv, så har du verkligen all anledning att vara nöjd! Glad
    Tack så mycket Glad
  • muffan
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 17:16:32 följande:
    Väldigt fin form Glad

En undran bara... har du någon vapenlicens för dessa två? Ser ut som två sylvassa vapen Skrattande  
    Haha.... Ajdå!  Nej jag har ju inte det. Nu ligger jag väl risigt till förståss! Tungan uteDrömmer
  • muffan
    LoLs pappa skrev 2013-01-14 21:08:27 följande:

Du lockar nog mer tilm sex med der där vårtståndet Ser mkt fina ut, och älskar vs under ett linne
    *skratt* Ja jag menar det! Tack förresten... Glad
  • muffan
    Anonym (mums) skrev 2013-01-14 22:45:29 följande:
    Och för det togs bilden bort..?! Jag trodde oxå att tråden var för oss som trivdes med våra goa bröst och tyckte inget mer än att bilden var fin. Ja du jag vet inte hur en del tänker ibland...men tuppen upp för din bild, den var ändå hur fin som helstSolig
    Ja smäll på fingrarna till oss som gillar våra bröst! Tungan ute *skratt*
Svar på tråden MIna bröst