Inlägg från: NoteturNomen |Visa alla inlägg
  • NoteturNomen

MIna bröst

En söndagsbild...

• NoteturNomen
    Tom Araya skrev 2013-01-13 16:19:29 följande:
    Mmm...söndagsmyyyys! 

Fast lite fusk måste jag kuk , inte dagens bild... Plockades bort häromdagen pga bröstvårta så jag kör en Gör om, Gör rätt, ha ha :)
  • NoteturNomen
    Tom Araya skrev 2013-01-13 19:45:27 följande:
    ?

Störd jävla mobil... Få se nu, vad skulle jag skriva??

... Fast lite fusk måste jag erkänna... :)

Ska lära mig kolla vad jag skrivit innan jag trycker på skicka, gör likadant på mess också, mindre bra ibland :s
  • NoteturNomen
    figurehead skrev 2013-01-13 20:51:39 följande:
    Jag tror på Freudian slip

Ha ha ha ;)
  • NoteturNomen

Päklädda lökar... På mage på köksbordet, av nån konstig anledning?? Tungan ute
  • NoteturNomen
    Anonym (kille22) skrev 2013-01-15 14:41:30 följande:
    Jo fast det är juh att fuska :)

Men som jag sa tidigare, alla ni med små bröst, var stolta!! för det finns vi som dödar för små bröst!

Jag tex, skulle döda för små!!! Skrikandes
  • NoteturNomen
    Mattias39 skrev 2013-01-15 14:52:22 följande:

Mmmm...härliga "lökar"!!! Tungan ute

Kan tänka mig minst en anledning till att du står(?) framåtböjd mot ett bord på det viset
    Har ingen aaaning om vad det kan vara för anledning... *S* Tyst
  • NoteturNomen
    Mattias39 skrev 2013-01-15 15:11:10 följande:

ok....då MÅSTE jag nog "tyvärr" visa dig... Skrattande

TystKyss
  • NoteturNomen
    Putt B skrev 2013-01-15 14:46:24 följande:
    Underbar utsikt !

Solig
  • NoteturNomen
    Tom Araya skrev 2013-01-15 21:09:10 följande:
    Inte då. Jag är själv snart 40 och ser många välbevarade kvinnor runt min ålder. Jag tycker "mognad" i kroppen kan vara väldigt sexigt.

Fan, med en sån beskrivning låter det ju som man är stenålders när man börjar närma sig 40!! :o

... Välbevarad... Mognad... :p

Tur att man aldrig blir äldre än typ 25... Eller nåt :D

(Vem tror du skulle gå på det, var tonåringens kommentar här hemma :o, vore det inte för att han börjar på att ha vuxit förbi mig skulle han fått stryk. He he)
  • NoteturNomen
    Tom Araya skrev 2013-01-15 22:17:52 följande:
    Hahaha...du är lätt störd om du tar detta som negativt, typ så som att det inte spelar någon roll vad man än säger.

Nog för att jag Är lätt störd, (lätt???) - men jag menade det inte alls så dödligt allvarligt ;)

Det var väl i själva verket en fin kommentar!

Såna kommentarer som man blir glad över att se att folk skriver, när man själv börjar närma sig den magiska åldern (även om kanske mindre välbevarad...)

:)
  • NoteturNomen
    Tom Araya skrev 2013-01-17 20:58:04 följande:
    Typen som uppfann BH-storlekssystemet borde släpas i fötterna över en grusväg i flera mil!

• NoteturNomen
    Anonym (USCH) skrev 2013-01-20 15:36:58 följande:
    Jag fattar inte hur man kan sitta har och posta bilder pa sina BROST! Detta maste vara ackelgubbarnas favorit trad!

Och det är därför Du smyger runt här i tråden, eller??? ;)
  • NoteturNomen
    Anonym (USCH) skrev 2013-01-21 06:39:12 följande:
    Jag sag traden igar och klickade pa den, jag smyger verkligen inte runt har. Har inget intresse alls av brost da jag ar kvinna och har fina brost sjalv.

Men ändå kan du inte hålla dig härifrån? (avslöjas eftersom du svarar ;) )

Jag är också kvinna, och har åtminstone rätt fina bröst själv... Vad nu det har med saken att göra???

Låt du dem som vill lägga in sina bilder här göra det ifred, och håll dig du till de trådar som passar dig bättre. Win - win ;)

Och är det nu nån som sitter framför skärmen och runkar så låt dem göra det ifred också. Alla nöjda och glada!! ;)
  • NoteturNomen
    Putt B skrev 2013-01-21 11:28:08 följande:
    Ska vi låta bli att svara denna tragiska människa..? eller vad säger ni ?

Hand upp! Med på den dealen from Nu! Ignoreramode på... :p
  • NoteturNomen
    Fröken reserverad skrev 2013-02-19 14:27:05 följande:

Om kvinnan i fråga får utlopp för sin exhibitionism så behöver hon varken vara osäker eller otrygg.

Vissa njuter av att visa upp sig. Andra tycker det är roligt. Och ytterligare andra är stolta över hur de ser ut och vill visa det.

Finns ju alla olika sorter som vill visa bilder på sig.

Bättre att visa tuttarna här än att trycka upp dem i ansiktet på folk på stan tycker jag då. .

Bra där Fröken...  Glad
    Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow.
Svar på tråden MIna bröst