• Svatte

MIna bröst

joseeffin skrev 2013-01-14 17:30:35 följande:
    När jag var yngre hade jag oerhörda komplex över mina små bröst men nu, vid åldern 29, är de komplexen helt borta.

Jag har "bara" 75b men de är i mina ögon perfekt runda, fin form, jämnstora och i bh blir de fina också. Jag kan ha urringat och få det att se fint och anständigt ut.

Innan ville jag operera mig men är glad att jag inte gjorde det. Jag trivs med min kropp och mina bröst är fina på alla sätt och vis. Säger någon att det är fult och okvinnligt med små rycker jag på axlarna. Ingen som tagit på dom har klagat, snarare tvärtom.

Det är inte små om du har 75 B! Mitt ex hade 75 B och det är ju mitt emellan, varken små eller stora. Små är såna där söta små a-kupor som jag kan tycka är skitsexigt.

Min flickvän har 70C och det tycker jag är helt perfekt. Har aldrig fattat grejen med stora, tunga bröst.

• Svatte
    Anonym (Meya) skrev 2013-01-15 23:19:27 följande:
    Mitt ex tyckte att jag såg manlig ut och att jag inte alls hade några bröst... Tur att slipper skithögen för jag älskar mina bröst!

Haha, vilken jävls idiot. Du har ju assexiga bröst. Helt perfekta!! 
  • Svatte
    Anonym (Busted) skrev 2013-01-15 20:58:52 följande:
    Tackar allra ödmjukast.
    Vid 40+ börjar man känna sig som färdig för ättestupan ibland.  
    Bullshit. Det finns sexiga kvinnor i alla åldrar. Vältränad, vacker och fräsch kan man vara i alla åldrar. Jag är 25 och vet många riktigt sexiga och vackra kvinnor i 40, 50 och 60 årsåldern. 2 st i 70årsåldern som är fina är Lill-Babs och Sylvia Vrethammar.
  • Svatte
    Anonym (kille22) skrev 2013-01-15 16:40:30 följande:
    Ja jag tyckte verkligen dem var skit stora, jag tycker inte såna bröst är varken snyggt eller naturligt, och det gör mig så ledsen, för att jag tror dem flesta tjejer har en sån felaktig bild över sina kroppar och vad som är naturligt och inte, eller vad som är rätt och fel.
    Jag gillar inte heller stora bröst, tycker tvärtom det är avtändande. Det är precis lika kvinnligt att ha A,B,C och D som att ha monsterbröst i F och G. Stora bröst får mig bara att tänka på fetma och pensionärer.
  • Svatte
    Anonym (k) skrev 2012-11-13 21:03:41 följande:
    jag undrar ff om jag är en kvinna men inser det då jag har en vagina..men bröst?? jag ser ut som en liten tjej trotts mina 28 år.. Men nu har jag gått upp lite i vikt och inte tränat på länge så då kommer jag nästan upp i A....(intalar jag mig själv)...jag ser inte klok ut i klänning...Men däremot ser jag bra ut i byxor och topp...för jag har stor rumpa. Jag vill helst inte operera mig och tror inte jag kommer det men kankse en dag bara för att få vara kvinna och inte flicka resten av livet...jag önskar inte stora bröst..jag önskar bara att jag hade bröst. 
    Jamen det är ju det du är, en kvinna! Kvinna är inte lika med stora bröst! Du har dessutom en kurvig och kvinnlig kropp. Hellre små/mindre bröst och kurvig kropp med rumpa och höfter än en äppelformad kropp med mage och stora bröst!
  • Svatte
    Ovidius skrev 2013-01-16 12:46:44 följande:

C och D tycker jag är stora. Och jag tror att 99,9 procent av männen föredrar såna framför små eller obefintliga
    Min flickvän har 70 C och dom är inte stora. Dom är ungefär som på den borttagna bilden av Miranda Kerr. Jag trodde också att en C-kupa alltid var en C-kupa men har fått lära mig att siffrorna visar hur bred man är över ryggen. Eftersom tjejen min har väldigt liten midja och smal rygg har hon 70 och trots att hon har C hade jag gissat på B. Du har helt fel om vad män föredrar. Det finns en klick som uppskattar stora meloner (jag tillhör inte den gruppen) men för de flesta har inte bröststorleken nån betydelse. Ansikte, midja, höfter och rumpa spelar större roll. Även A-kupor är bröst. Kolla in Tuva Novotny i "Stoned". Tror inte "99,9 procent av männen" skulle tacka nej till hennes små A-kupor.
  • Svatte
    telgebo skrev 2013-01-16 23:15:39 följande:

Så har man tex 70 cm runt om så har man alltså strl 70? Dum fråga kanske, men fast jag är tjej så är jag så fruktansvärt dålig på detta med BH strl alltså så det är pinsamt.

Jag tycker precis som en annan skrev att stora bröst inte har med fetma och peniosnärarer att göra. Så ni menar att tjejer i Slitz, porr och så är feta och gamla då bara för att dom har stora bröst naturligt eller valt att lägga in silikon?

Jag tycker det är snyggt med stora bröst så länge dom är fasta.
    Jag har uppfattat att det är nåt sånt men har ingen aning om ifall det betyder 70 cm. Tror inte det, har för mig att hon har typ 58 i midjemått iaf. Älskar att gå och köpa sexiga underkläder till min tjej :)

Och sen det med Slitz. När jag säger "stora bröst" menar jag stora, tunga som feta tjejer har. Slitzbrudar har inte ens bröst för mig, dom har två fotbollar innanför huden, silikon attraherar mig inte alls. Ser inget sexigt i överretuscherade bilder på en bimbo med 1 ton plast under nyckelbenet.
Svar på tråden MIna bröst